23.- Estudi avaluatiu en la investigació-acció Cooppel d'estratègies en l'atenció relacional de les persones i les seves famílies.-
.
Vuit programes per aprendre les estratègies mentals Cooppel.-https://agendaanims.blogspot.com/2021/02/11-oferta-curs-proper-2021-21-portes.html
1.- Biblioteca, 2.- Màster Cooppel, 3.- Màster Drets Cooppel, 4.- Cooppel Logopèdia Atenció Individualitzada, 5.- Cooppel Oral Cat, 6.- Cooppel PAT, 7.- Cooppel PaT i 8.- Cooppel SiM.
Vuit programes Cooppel d'estratègies cooperatives de tasques concretes en l'oferta pública Cooppel.-
Construcció de qüestionaris avaluatius i de qüestionaris de màrketing per a donar a conèixer i motivar segons les necessitats i els interessos dels programes Cooppel.
Qüestionaris avaluatius de les tasques de la recerca d'estratègies dels sabers Cooppel: 1.- saber ser, 2.- saber estar, 3.- saber fer, 4.- saber tenir i 5.-saber conèixer. Amb el repte de tres sabers: 1.- comunicar, 2.- crear i 3.- cooperar.
A.- Indicadors:
1.- Quin programa utilitzes dels vuit?
B.- Exemple. En el cas de la biblioteca Cooppel estàs satisfet/a?.
Què valores més?:
a.- El quedar de 5 a 7 de la tarda em motiva.
b.- El poder preguntar o consultar en cas de dubte.
c.- El meu pare o mare vetlla per les meves tasques
d.- Quines matèries treballo a l'hora de biblioteca Cooppel?
e.- El que faig a l'hora de biblioteca em serveis per a estudiar, fer tasques escolars, per aprendre com estudiar,...
C.- En el cas de donar a conèixer els vuit programes:
1.- Coneixes el Cooppel?
És un joc creatiu per aprendre a aprendre que tracta els coneixements com si fossin aliments, s'aprèn jugant a saber fer preguntes i trobar respostes, a identificar els problemes i plantejar de forma cooperativa solucions.
Tres passos:
1.- (PÓL: Propostes d'orientació mental lúdica).-
Narracions: Recerca d'aliments, cuina, rumiació (mental) +
2.- (VO: Voluntat de l'Organització mental).- Escacs-jocs de cartes, jocs de taula)+
3.- (RA: Relació Afectiva en comunitat).- Família, relacions, amistat, clubs, entorn)
2.- Creus que el teu talent es pot millorar?
- El meu talent es pot millorar sempre
- Sols es pels que en tenen poc
- Jugant amb el meu talent puc millorar
3.- Quines necessitats tens?
- Millorar el meu talent
- Millorar el meu rendiment acadèmic
- Reduir els suspesos i millorar les notes
4.- Quins són els principals interessos?
- Vull aprendre jugant sol.
- Vull aprendre jugant amb altres companys/es
- Vull aprendre en família
- Vull ser una persona preparada quan sigui gran en el món de 2030
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Annex.
Els 17 programes en marxa dins del Pla Cooppel per la Pau, 2023.-
C@LC Cooppel.
Càlcul de la consciència mental de l’aprenentatge del
sentit comú cooperatiu universal
C@LC:
conversa curta en els acords d’aprenentatges autònoms legítims competents.
Sessions
C@LC de 3 minuts, de 9 minuts i fins de 27
minuts.
Sobre
un tema, qüestió, problema, aspiració,...a la fi de conrear el càlcul de la consciencia
mental d’aprenentatge (Consciència objectivadora Mental: CoM).-
Poden
ser de cinc categories i en un total de 17 tipus:
1.- Estratègies d’acolliment i d’acompanyament permanent:
Atenció directe a les famílies als seus menors d’edat.
Persones de Educació primària i ESO
- Biblioteca Cooppel (BQx).- Trobada silenciosa Meet per a estudiar i per a fer
consultes (1)
- Màster Cooppel (+QX).- Trobada per a dur a terme el Tele Programa de tractar
els coneixements com si fossin aliments per augmentar el talent en aprendre a
aprendre.(2)
- Cooppel Atenció Individualitzada (C.A.I.).- Atenció personalitzada per aprendre a plantejar dianes d’aprendre
a aprendre.(3)
- Màster Drets Cooppel (+DQ).- Tele Programa per a debatre dilemes i fomentar l’oratòria
i la dialèctica sobre els Drets Humans.(4)
Atenció a persones adultes, aprenentatge oral del català.
- Cooppel Oral Cat (COCat).- Trobada per aprendre el català de forma autònoma i
competencial.(5)
2.- Estratègies d’apropament i de contacte:
- Observatori Cooppel. Dels carrers i espais analògics com de les xarxes
socials i el món digital, des de la mirada cooperativa dels aprenentatges (6)
- Agència C@LC Cooppel per a dissenyar estratègies per a l’apropament,
contacte, acolliment i acompanyament del proïsme.(7)
- PeDM: Pregons en
emissors Digitals Mensuals en les xarxes socials i en internet.(8)
- Oficina Cooppel Drets Humans Meet.- Per a consultes, informació, orientació i
assessoraments.(9)
- El nou Cine Fòrum Cooppel Meet (CfCM) per a les Persones i les Famílies
sobre temes educatius, culturals i científics (10)
- Converses curtes C@LC de pràctica de la convivència democràtica activa(11)
3.- Estratègies organitzatives de la imaginació, de la creativitat
i de la iniciativa solidària.-
- Fundació Internacional
C@LC Cooppel. Per a promoure, protegir
i permetre la pràctica reflexiva Cooppel.(12)
- Federació Internacional Cooppel de
Clubs de famílies, colles i associacions. Per agrupar.(13)
4.- Estratègies formatives i d’aprenentatge per a tota la
vida a persones majors d’edat, pares i mares i agents educatius i socials
- Cooppel-Institut Pedagògic del Disseny Universal de l’Aprenentatge (CIP DUA) .-(14)
5.- Estratègies d’estudis d’aprofundiment, pràctica
reflexiva i investigació-acció superior solidària
-
Estudis
Tesi Cooppel per la Pau 2023 (15)
-
Màster en
la Gestió Internacional Cooppel (16)
- Oberts a C@LC en la creació d’altres programes Cooppel (17).-