59.- Operació mental OLIVER entrenada per neurotalents.
Pla general director de la Causa Cooppel per la Pau, 2030.
Aproximació i contacte.-
Amb aplicació en l'atenció a les persones amb aproximació, contacte, acolliment i acompanyament amb compromisos concrets de suport motivacional i tècnic pedagògic i educatiu.
Currículum bàsic global.-
Competències bàsiques transversals Cooppel en aprendre a aprendre sempre i a tot arreu en la construcció de la Pau còmplice dels ODS 2030.
En la tendència de la Neurociència i principis científics i models pràctics.
Des de les operacions formals descobrir la construcció simbòlica, les operacions concretes i formals, segons J. Piaget, tot considerant a Bruner, respecte als comunicats somàtics, mítics, romàntics, filosòfics i irònics segons Kieran Egan.
En una pràctica reflexiva en l'horitzó de la investigació-acció.
Per a l'anàlisi cal interpretar les emocions segons E. Kübler Ross i els judicis morals segons L. Kohlberg. Amb ajuda de la Psicologia de l'Anàlisi Transaccional en la identificació dels guions, impulsors, jocs psicològics, etc.
Tot considerant les intel·ligències múltiples i emocionals en correlació amb les competències bàsiques transversals.
I la visió de les narratives, l'argumentació i els comentaris de cooperació o comentalistes de tota actualitat.
Títol:
Operació mental OLIVER en la conversa C@LCs i la pràctica del Cooppel:
Més enllà de la taxonomia de Bloom: recordar, comprendre, aplicar, analitzar, avaluar, crear i sempre cooperar.
Observació, Anàlisi, Saber Interpretar i Saber Intervenir (OASIS)
a.- Definició:
Observació de la Lectura i Interpretació dels "Videosons" mentals amb Entrenament del Record. "OLIVER".
b.- Mòbil:
En record permanent a la llavor d'esperança nascuda el 23-01-23, en la nostra família.
c.- Protocol:
Pel sentit comú cooperatiu (Cooppel)
Procés amb qualitats mentals amb tres de autocomunicatiu, heterocomunicatiu i creatiu
1.- Observació...... mental, introspectiva, posicionament del cos en meditació i en situació còmode. (Observació). Aconseguir el silenci interior mental (SIM)
2.- Lectura............que identifica el que denominem els factors o neurotalents dels processos cognitius segons la Teoria de la Intel·ligència del PASS. (Anàlisi)
Talents d'identificació amb exercicis del silenci interior mental (SIM) i estímuls verbals o no verbals externs (EVNE)
i
3.- Interpretació mental...... dels factors o neurotalents SiM, D, L, V, F, R en altrament de les accions simbòliques o de les operacions mentals (J. Piaget i cols). (Interpretar les dades)
Sèries, cadenes, nusos, nexes, nuclis de neurotalents d'identificació, de la construcció de neuroalgoritmes mentals i de neuroequacions mentals.
dels
4.- Videosons: que s'afegeixen als interns SiM, D, L, que són els V,F,R.= Vo, Vs, F, Ri i Re Conjunt de factors que denominem a cadascun "talents" que actuen com ancoratges o inici de la cadena mental (PNL)
(Intervenció mental)
en
5.- Entrenament lúdic de les estratègies d'empoderament mental, afectiu i social d'impacte cultural i educatiu.
Identificació del "cistell", construcció del "plat" i elaboració mental de l' "estel mental". Cistell Cooppel, Plat Cooppel i Estel Cooppel.
Hi han tres nivells:
1.- Descobrir els neurotalents (N.T.)
2.- Gestió dels sensotalents (S.T.)
3.- Creació dels tecnotalents (T.T.)
(Intervenció externa i del voltant immediat)
del
6.- Record mental. Intern, amb el suport del propi cos, o amb el suport extern d'estímuls.
Competència clau, punt de partida, desencadenant i avaluativa de la producció mental. (Imaginari i narrativa col·lectiva INC)
7.- Autopermís lliure, descans
Combinar observacions d'oportunitats públiques amb les pràctiques d'entrenament lúdic. COOPPEL