Translate

dimarts, 24 de gener del 2023

59.- Operació mental OLIVER entrenada per neurotalents.

 Pla general director de la Causa Cooppel per la Pau, 2030.

 Aproximació i contacte.-

Amb aplicació en l'atenció a les persones amb aproximació, contacte, acolliment i acompanyament amb compromisos concrets de suport motivacional i tècnic pedagògic i educatiu. 

Currículum bàsic global.-

Competències bàsiques transversals Cooppel en aprendre a aprendre sempre i a tot arreu en la construcció de la Pau còmplice dels ODS 2030.

En la tendència de la Neurociència i principis científics i models pràctics.

Des de les operacions formals descobrir la construcció simbòlica, les operacions concretes i formals, segons J. Piaget,  tot considerant a Bruner, respecte als comunicats somàtics, mítics, romàntics, filosòfics i irònics segons Kieran Egan.

En una pràctica reflexiva en l'horitzó de la investigació-acció.

Per a l'anàlisi cal interpretar les emocions segons E. Kübler Ross i els judicis morals segons L. Kohlberg. Amb ajuda de la Psicologia de l'Anàlisi Transaccional en la identificació dels guions, impulsors, jocs psicològics, etc.

Tot considerant les intel·ligències múltiples i emocionals en correlació amb les competències bàsiques transversals.

I la visió de les narratives, l'argumentació i els comentaris de cooperació o comentalistes de tota actualitat.

Títol:

Operació mental OLIVER en la conversa C@LCs i la pràctica del Cooppel: 

Més enllà de la taxonomia de Bloom: recordar, comprendre, aplicar, analitzar, avaluar, crear i sempre cooperar.

Observació, Anàlisi, Saber Interpretar i Saber Intervenir (OASIS)

a.- Definició: 

Observació de la Lectura i Interpretació dels "Videosons" mentals amb Entrenament del Record.  "OLIVER".

b.- Mòbil:

En record permanent a la llavor d'esperança nascuda el 23-01-23, en la nostra família.

c.- Protocol:

Pel sentit comú cooperatiu (Cooppel)

Procés amb qualitats mentals amb tres de  autocomunicatiu, heterocomunicatiu i creatiu

1.- Observació......   mental, introspectiva, posicionament del cos en meditació i en situació còmode. (Observació). Aconseguir el silenci interior mental (SIM)

2.- Lectura............que identifica el que denominem els factors o neurotalents dels processos cognitius segons la Teoria de la Intel·ligència del PASS.  (Anàlisi)

Talents d'identificació amb exercicis del silenci interior mental (SIM) i estímuls verbals o no verbals externs (EVNE)

i

3.- Interpretació mental...... dels factors o neurotalents SiM, D, L, V, F, R en altrament de les accions simbòliques o de les operacions mentals (J. Piaget i cols). (Interpretar les dades)

Sèries, cadenes, nusos, nexes, nuclis de neurotalents d'identificació, de la construcció de neuroalgoritmes mentals i de neuroequacions mentals.

dels

4.- Videosons: que s'afegeixen als interns SiM, D, L, que són els V,F,R.=  Vo, Vs, F, Ri i Re            Conjunt de factors que denominem a cadascun "talents" que actuen com ancoratges o inici de la cadena mental (PNL)

(Intervenció mental)

en 

5.- Entrenament lúdic de les estratègies d'empoderament mental, afectiu i social d'impacte cultural i educatiu. 

Identificació del "cistell", construcció del "plat" i  elaboració mental de l' "estel mental".  Cistell Cooppel, Plat Cooppel i Estel Cooppel.

Hi han tres nivells:

1.- Descobrir els neurotalents (N.T.)

2.- Gestió dels sensotalents (S.T.)

3.- Creació dels tecnotalents (T.T.)

(Intervenció externa i del voltant immediat)

del

6.- Record mental. Intern, amb el suport del propi cos, o amb el suport extern d'estímuls.

Competència clau, punt de partida, desencadenant i avaluativa de la producció mental. (Imaginari i narrativa col·lectiva  INC)

7.- Autopermís lliure, descans

Màpel: 
Des del moviment de la mà pel cos, tot el cos i per a la comunicació no verbal combinat amb el Cooppel

Combinacions de les estratègies mentals, corpori-manuals, socioafectives  i lúdiques de jocs de taula i de tauler on el personal de joc es fabricant dels seus materials. Jocs Cooppel, són jocs didàctics de construcció de rols i d'estratègia, fungibles, àgils i lleugers (crefaldi) de taula i de tauler. Inclou també els jocs tradicionals.

Combinar observacions d'oportunitats públiques amb les pràctiques d'entrenament lúdic. COOPPEL