61.- TEST O PROVA FERRAN El Qüestionari per AUTO I CO avaluar el Cooppel o la Prova Cooppel, Qx. P@RS de FERRAN jm..-
TEST O PROVA COOPPEL
La Qx. P@Rs de FERRAN jm.
EN QUIN ESTAT COMPETENCIAL D'APRENDRE A APRENDRE ESTÀS I QUE CAL ENTRENAR LÚDICALMENT DEL TEU TALENT?.-
Estem estudiant, elaborant i provant el Qüestionari Qx. P@RS .- /Cooppel P@RS/
És tracta del Qüestionari per aprendre a autoavaluar-se les competències del Cooppel o de la Cooppel,
És pot dir el (projecte) o la (crida, causa,...) Cooppel.
El o la Cooppel no és un sistema, ni un mètode, ni una tècnica, ni un camí amb passos o una escala amb esglaons .......és un sistèmic d'accent inclusiu (SÍ), és un procés cap a l'empoderament mental, on aprendre a decidir és aprenentatge de la llibertat i de la responsabilitat. Parteix del posicionament mental en el silenci, la imparcialitat i la neutralitat i des del posicionament s'activen decisions com a processos (Decisiologia) i es creen criteris a partir de comentaris pel sentit comú cooperatiu, inclusiu i igualitari (Comentalisme).
El Qüestionari QX. P@RS 2023 no valora qualitats de variables, ni trets.... sinó que precisa en quina competència es troba el potencial global del talent mental de la persona en concret. I que cal potenciar, entrenar o generar estratègies en una visió lineal i circular
Qx. P@RS 2023.-
En el mes de febrer-22 esperem tenir-lo bastant desenvolupat.
COOPPEL (Qx.) Qüestionari pel punt
Posicionament mental
Empoderador en
Llibertat
Puntual, concret, instantani, sincrònic,
Unitat amb plusdiversitat universal
Necessitats i interessos personals i de grup
Talents: En són quatre,
Neuro-senso-tecno-plus (NSTP)
Apreciació numèrica o qualitativa poc, una mica, bastant, molt
1234 Prioritat 5678 Importància
Pes de la decisió= PxI Conformitat o discrepància . Modificació dels talents "visons". 0 autoexclusió, 9 meta superació
Valora quatre dimensions:
1.- Talents Neuro-Mòbils (TNM):
Silenci interior mental, identificar "Visons": (vi de video + sons (audició) = fotos, vídeos i ràdios mentals), algoritmes, equacions, laboratori, expressió-representació, neurocompromís.
2.- Talents Sensorio-Mòbils:
La competència de la fotografia mental, vídeo mental, ràdio mental, expressió oral, lectura en veu alta, en veu baixa i la silenciosa i la sensibilitat dels cinc sentits: tacte, olfacte, gust, etc. Amb les seves combinacions
3.- Talents Tecno-Mòbils:
La competència digital, la gestió dels mòbils: fotografies, videoclics, comunicar-se amb totes les possibilitats, etc
4.- Talents Plus-Mòbils o del voltant.
Les influències de les persones de l'entorn, situacions, recursos i espais del voltant que afavoreixen el creixement del Cooppel o al contrari cal identificar barreres i per tant limitar-les, eliminar-les o superar-les.
Nom dedicat al fet del com que la parella és la mínima associativitat universal i és a partir de dos que anem sumant. Millor tres. Poden ser quatre amb dos posicionaments: joc i àrbitre observador, el joc de tres rols seqüencials: Preguntant, Responent i Observant mental
P@RS
- Personalització, identitat, pertinença, participació Propòsit
- @ssociaciabilitat presencial o telemàtica. Autoavaluar-se
- Relacionalitat positiva, afectuosa, real i sana. Relacions (són quatre)
- Sumativa. Sanadores
Les quatre grans relacions personals segons la Cooppel:
1.- Entre tu i la teva ment, NEURO. És la relació intrapersonal
2.- Entre tu, els teus sentits i la teva ment, SENSO
3.- Entre tu i el tecnomòbil TECNO
i finalment
4.- Tu i el teu voltant de persones, recursos a l'abast i situacions motivadores. ENTOR. Relació interpersonal i circumstancial
"L'absència fomenta creativitat i no saber que fer motiva a minar a fer tasques que en situacions ordinàries no faries".
FERRAN jm. 29-01-23