Translate

dissabte, 28 de gener del 2023

61.- TEST O PROVA FERRAN El Qüestionari per AUTO I CO avaluar el Cooppel o la Prova Cooppel, Qx. P@RS de FERRAN jm..-

TEST O PROVA COOPPEL

La Qx. P@Rs de  FERRAN jm.

EN QUIN ESTAT COMPETENCIAL D'APRENDRE A APRENDRE ESTÀS I QUE CAL ENTRENAR LÚDICALMENT DEL TEU TALENT?.-

Estem estudiant, elaborant i provant el Qüestionari   Qx. P@RS .-                                                         /Cooppel P@RS/

És tracta del Qüestionari per aprendre a autoavaluar-se les competències del Cooppel o de la Cooppel, 

És pot dir el (projecte) o la (crida, causa,...) Cooppel.

El o la Cooppel no és un sistema, ni un mètode, ni una tècnica, ni un camí amb passos o una escala amb esglaons .......és un sistèmic d'accent inclusiu (SÍ), és un procés cap a l'empoderament mental, on aprendre a decidir és aprenentatge de la llibertat i de la responsabilitat. Parteix del posicionament mental en el silenci, la imparcialitat i la neutralitat i des del posicionament s'activen decisions com a processos (Decisiologia) i es creen criteris a partir de comentaris pel sentit comú cooperatiu, inclusiu i igualitari (Comentalisme).

El Qüestionari QX. P@RS 2023 no valora qualitats de variables, ni trets.... sinó que precisa en quina competència es troba el potencial global del talent mental de la persona en concret. I que cal potenciar, entrenar o generar estratègies en una visió lineal i circular

Qx. P@RS 2023.- 

En el mes de febrer-22 esperem tenir-lo bastant desenvolupat.

COOPPEL (Qx.) Qüestionari pel punt

 

Posicionament mental 

Empoderador  en

Llibertat


Puntual, concret, instantani, sincrònic, 

Unitat amb plusdiversitat universal

Necessitats i interessos personals i de grup

Talents: En són quatre,

Neuro-senso-tecno-plus   (NSTP)  

 

Apreciació numèrica o qualitativa poc, una mica, bastant, molt  

     1234 Prioritat      5678 Importància 

Pes de la decisió= PxI     Conformitat o discrepància . Modificació dels talents "visons". 0 autoexclusió, 9 meta superació

Valora quatre dimensions: 

1.- Talents Neuro-Mòbils (TNM):

Silenci interior mental, identificar "Visons": (vi de video + sons (audició) = fotos, vídeos i ràdios mentals), algoritmes, equacions, laboratori, expressió-representació, neurocompromís. 

2.- Talents Sensorio-Mòbils:

La competència de la fotografia mental, vídeo mental, ràdio mental, expressió oral, lectura en veu alta, en veu baixa i la silenciosa i la sensibilitat dels cinc sentits: tacte, olfacte, gust, etc. Amb les seves combinacions

3.- Talents Tecno-Mòbils:

La competència digital, la gestió dels mòbils: fotografies, videoclics, comunicar-se amb totes les possibilitats, etc

 4.- Talents  Plus-Mòbils o del voltant.

Les influències de les persones de l'entorn, situacions, recursos i espais del voltant que afavoreixen el creixement del Cooppel o al contrari cal identificar barreres i per tant limitar-les, eliminar-les o superar-les.

  

Nom dedicat al fet del com que la parella és la mínima associativitat universal i és a partir de dos que anem sumant. Millor tres. Poden ser quatre amb dos posicionaments: joc i àrbitre observador, el joc de tres rols seqüencials: Preguntant, Responent i Observant mental

P@RS

- Personalització, identitat, pertinença, participació    Propòsit

- @ssociaciabilitat presencial o telemàtica. Autoavaluar-se

- Relacionalitat  positiva, afectuosa, real i sana.         Relacions      (són quatre)

- Sumativa.           Sanadores



Les quatre grans relacions personals segons la Cooppel:

1.- Entre tu i la teva ment, NEURO. És la relació intrapersonal

2.- Entre tu, els teus sentits i la teva ment, SENSO

3.- Entre tu i el tecnomòbil TECNO

i finalment  

4.- Tu i el teu voltant de persones, recursos a l'abast i situacions motivadores. ENTOR. Relació interpersonal i circumstancial



"L'absència fomenta creativitat i no saber que fer motiva a minar a fer tasques que en situacions ordinàries no faries".

FERRAN jm.       29-01-23