04.- Suport moral i tècnic al professorat dins del PAT ESO del nostre institut.-
Cooppel
Cooperació pràctica amb entrenament lúdic i mental.-
Com potenciar l’estudi i el record com
a pràctica d’entrenament lúdic i mental Cooppel.-
Oferta telemàtica Cooppel
de suport al professorat a partir del proper mes de febrer 2021.-
A.- En horari de tutoria
ESO
Prioritat 1r ESO.
Disponibles de 1r a 4t ESO
Horaris:
1r i 2n els dimecres a les
13,30 hores
3r i 4t els dilluns a les
13,30 hores
Temàtica.-
Com podem estudiar,
fabricar targetes i jugar amb.... (contingut de la matèria)
Podem treballar sobre un
contingut de l’especialitat de la matèria que l’alumnat seleccioni o un
contingut de l’especialitat de la tutoria ESO.
Primer se’ns diu quin
contingut es vol estudiar per a dur a terme una sessió de Cooppel i el dia i
hora que cal que estiguem connectats, duració preferida de 30 minuts o de 45
minuts. Escrivint a info@cooppel.org what’s 619 79 39 69
Cinc dades:
1.- Nom de la tutoria, 2.-
Nivell i grup, 3.- Contingut concret proposat o contingut que triem nosaltres, 4.-
Dia i hora i 5.- Modalitat de temps: 30 o 45 minuts
La sessió es pot dura
terme d’aquesta manera:
1.- Connectar Meet al gran
grup. Pissarra en gran grup classe. L’alumnat ha de tenir un full o un foli.
Bolígraf o llapis, goma i maquineta de fer punta.
2.- Salutació de part
nostre
3.- Exposició vídeo curt
Youtube o breu exposició oral Meet directe amb exercicis mentals dirigits.
4.- Activitat proposada a
l’alumnat.
5.- Col·loqui i
conclusions.
6.- Informació
animadora de l’oferta extraescolar a les famílies.
https://tarracooppel.blogspot.com/2021/01/2-club-camins-cooppel-des-lantoni-marti.html
7.- Comiat.
Continguts que es poden
treballar per tasques d'entrenament amb el Cooppel:
Qualsevol de les matèries
que s’indiquin abans pel professorat
Els nostres continguts concrets:
Com dur a terme la cultura
i la pràctica d’entrenament lúdic del record competent:
Com podem aprendre.......
jugant al Cooppel:
- A millorar la meva planificació i l’atenció de la meva
ment
- A enriquir el significat i la semàntica
- A ampliar el vocabulari (lèxic)
- A millorar la nostra fonètica en català.
- A entendre teoremes
- A manejar els nombres enters i les fraccions
- A recordar noms i relacions de noms
- A combinar les meves aficions extraescolars i el meu
repte d’aprendre i tenir èxit escolar
- A jugar al Cooppel a casa amb els pares, pare, mare, germans/es, etc.
- A jugar telemàticament amb els meus companys i companyes.
- A jugar a l'oratòria amb el what's i/o el Meet. Talls de veu, programes de ràdio wht's, etc.
B.- En horari de matèria.-
Com podem
estudiar, fabricar targetes i jugar amb.........(contingut de matèria)
El professorat corresponent
de la matèria i en el nivell X de l’ESO ens proposa sobre un contingut Y amb la
finalitat que fem suport per a l’estudi.
Nosaltres podem preparar
un vídeo curt Youtube al respecte i participar en una sessió de la matèria, amb
l’esquema:
1.-
Connectar Meet al gran grup.
2.- Salutació de part nostre
3.- Exposició vídeo curt Youtube o breu exposició oral
Meet amb exercicis mentals dirigits.
4.- Activitat proposada a l’alumnat.
5.- Col·loqui i conclusions.
6.- Informació animadora de l’oferta extraescolar a les
famílies. Explicació.
https://tarracooppel.blogspot.com/2021/01/2-club-camins-cooppel-des-lantoni-marti.html
7.- Comiat.