02.- Acolliment i acompanyament a estudiants de pràctiques i a projectes d'investigació universitària o d'estudis superiors.-

 1.- Oberts a tot el col·lectiu estudiantil.-
1.1.- Treballs de recerca de BAT, de cicles formatius de segon grau i grau superior.

1.2.- Treballs de recerca de Màsters i de Final de Grau en els camps que nosaltres estem implicats.

1.3.- Pràcticum estudiants de pedagogia, psicopedagogia i psicologia al nostre projecte Cooppel de suport a les famílies, als PAT de centres educatius, a les associacions i als projectes per la Pau locals, municipals, comarcals i territorials

1.4.- Estada a empresa per a estudiants de 2n de BAT en el suport a les famílies i en atenció a la Biblioteca Telemàtica Cooppel.

2.- Trobar un equilibri en el teu sentit de la vida, la teva raó de ser i en el teu futur professional.-

Trobar un equilibri entre el que tu saps i domines, en el que tu t'agrada i en el que les persones et necessiten i de cara el futur immediat orientats en allò que pots cobrar o guanyar-te la vida


3.- Aspectes en les tesis basats en els estudis servei d'investigació acció solidària per a capacitar en el món del treball i professional segons la TeSIS Cooppel per la Pau:
Tot considerar el que tu saps fer i ets competent, el que tu vols i estimes i ets cridat a ser, el que els altres necessiten i de cara al que tu ets i saps i que et poden pagar o treballar.

3.1.- Què detectem en les necessitats del nostre camp de compromís solidari?

Estratègies i pedagogia en el camp de construir la Pau en la Ment de les Persones (UNESCO) i de cara als ODS 2030 de les Nacions Unides.

A.- Pedagogia dels Fòrums un comarcal i l'altre de ciutat.-

1.- Fòrum Drets Humans i de la Natura del Priorat.

2.- Fòrum Tàrraco Cooppel a la ciutat de Tarragona

B.- Pedagogia envers la identitat i la participació ciutadana
C.- Les competències bàsiques transversals i la pràctica d'entrenament lúdic mental del Cooppel per a totes les persones i per a totes 
D.- Les aplicacions en atenció a les persones més vulnerables i a les seves famílies:

1.- Persones.-

a.- Persones soles, malaltes i sense recursos.

b.- Nova ciutadania: Immigrants en general, MENA  i refugiats 

c.- Pares i mares i famílies amb menors d'edat

2.- Persones i les seves famílies

a.- Famílies amb fills i filles en jardí d'infància
b.- Families amb fills i filles en educació infantil
c.- Families amb fills i filles en primària i ESO
d.- Famílies amb persones de més edat, majors de 55 anys.

        3.- Persones i les seves famílies en família.-
Importància d'enriquir les relacions de la família en comunicació positiva, planificació efectiva i motivació pragmàtica.
Facilitem tècniques, recursos i entrenament socialitzador en aquest sentit cooperatiu.

Entrades populars