130.- ANDORRA-SEU D'URGELL. CONGRESSISTA. Punts assumits per la Causa Cooppel del II Congrés Internacional de Pedagogia 2024.-
30 de novembre de 2024 pàgina 12 Diari d'Andorra
Gran impacte a Andorra i a la Seu d'Urgell
Hem aprés de les ponències, exposat el nostre pla i compartit el més essencial amb altres iniciatives, seguint les orientacions del comitè científic
Els rols d'identitat i d'estratègia en el neuroaprenentatge estan canviant
Punts clau de la Causa Cooppel per la Pau
- És una tesi postulant, iniciativa solidària de pedagogia crítica i de cultura relacional a favor de construir la pau en la ment de les persones (UNESCO) durant tota la vida.
- Per mitjà de la conversa, amb marc teòric de principis científics i de referència conceptual de Pràctica Reflexiva. Construïm narratives i cal descobrir l'eficàcia en el record de cadascú per a aprendre i per a resoldre problemes reals de la vida
- Principis de la transneuromobilització i de la transmediació social.
- Cal un Dia Internacional de la Pedagogia, nosaltres el dia 12 de desembre ho manifestarem a l'Ateneu de Tarragona, en el Dia Anual Local Tarragoní Cooppel per la Pau.
- Conscienciació i sensibilització en els Drets de la Humanitat i de la Natura (DHN).
- Defensem els Drets de la Llibertat Universal Mental (Drets LLUM): Llibertat constructora de responsabilitats locals i mundials
- Ajudem a descobrir talents mentals bàsics fonamentat en la neurociència a totes les persones.
- Oferim tallers sobre (1) concentració mental i conscienciació de les ones cerebrals, (2) oratòria ciutadana, (3) meditació i entrenament Cooppel de les "NTS" i sobre el silenci i els "equalgoritmes mentals creatius i cooperatius" (CoMENTS o CoMENTES).
PENSEM MOLT SOBRE EL NOSTRE EXTERIOR I NO FEM GAIRE COSA AMB LA GESTIÓ EFECTIVA DE LA NOSTRA MENT I LA SEVA RELACIÓ AMB EL NOSTRE COS.
ELS ROLS EN L'APRENDRE A APRENDRE ESTAN CANVIANT A NIVELL SOCIAL I DE LA CIUTADANIA I DE CARA A LES NOVES PROFESSIONS
Escriu les 24 hores i et contestem el més aviat possible
A partir de l'esquema d'enriquiment del doble record "F3RRAN" que consisteix en usar l'esquema mental:
- Tot considerant en l'aprenentatge les estratègies de cadascú, de les estratègies que utilitzen els altres i les estratègies de com podem ajudar als altres a millorar la comprensió i la conservació del record en la nostra vida. L'esquema en l'aprenentatge s'aplica al programa Cooppel de l'institut Martí Franquès, a les residències assistides de Cambrils i centre de dia de Tarragona.
- A a nivell cultural i social a l'Ateneu de Tarragona i a tres federacions, així com en el programa mensual col·laborador de ràdio Falset: PRIOREM PRIORAT.
En fem difusió dins de la Causa Cooppel per la Pau 2030.