152.- Presentació de la tesi postulant NTS de la Causa Cooppel per la Pau 2030
En què consisteix la tesi postulant NTS de la Causa Cooppel per la Pau 2030?.-
Si volem construir la pau en la ment de les persones el nostre com es per mitjà de la conversa i de la mediació C@LCs Cooppel.
Es tracta d'argumentar (tesi) i aconseguir permisos de difusió accessible i gratuïta (postulant) de la neuro trans sensorialitat (NTS) de la nostra ment fràgil.
COM. Procediment
Partim de la Transaccional Anàlisi de les narratives i dels comentaris mentals NTS a través del tractament del record amb la consciència dels algorismes mentals i les sensibilitats de les narratives en la comprensió del record i en el record comprensiu en el futur.
(Transco(MENTS) talisme)
Pel sentit comú cooperatiu (COOPPEL)
Les narratives i els comentaris poden ser dins d'una escala de processos emocionals i lògics (PEL)
Les narratives poden ser cinc nivells, a cinc factors per nivell:
1.- Respostes i reaccions reactives i mecanismes de defensa del pensament en nivell del Guió FiLMS on incideixen:
1.- El format mental,
2.- L'impulsor,
3.- La lectura dels límits mentals
4.- Els límits mentals i
5.- La incidència dels sentiments (FiLMS). Són les respostes automàtiques, creences, estigmes, etc mecanismes de defensa, jocs de poder i jocs psicològics. Cap de corda.
2.- Perfils de pensament: C@MPS
3.- Patrons relacionals, afectius i motivacionals de l'entorn de les persones.1.- Caça mental i anàlisi segons les aportacions del nivell FiLMS.
2.- Associació- Famílies conceptuals
3.- Mineria mental
4.- Pesca mental
5.- Sembrat mental
0.- Protecció.- Bipolaritat sobreprotecció i deixar fer.1.- Assistèncial. Els referents de la presó, l'hospital i el cementiri. La por, la ràbia i la tristesa. Emocions imperants. Mite de la protecció total i absoluta.2.- Torre del Castell. Mite de la protecció col·lectiva relativa. Actitud defensiva.3.- Retir del monestir. Aillament. Egocentrisme. Dins és millor que fora. Prudència.4.- Obertura a la casa és com un palau, luxe, identitat de superioritat.5.- Nosaltres recorrim. Són llars com a biblioteques i museus per a col·leccionisme, satisfacció en els aprenentatges de millora, testimoniatge, a un pas del sistema colonial dels 7 sabers compartits
4.- Estils vitals.- Aspectes de la qualitat de vida a partir del compromís (Disseny Universal dels Aprenentatges -UNESCO). Són cinc estils vitals existencials segons Maslow i Kohlberg. Els tres nivells de guions, perfils i patrons motiven el creixement ètic i motivacional de les persones.
5.- Literatura vital.- SILE de la NCiS. Testimonis. narratives de persones i grups que mostren l'aplicació, el benestar, els beneficis i les avantatges de la pràctica NTS de la Causa Cooppel per la Pau.
1.- Narratives orals
2.- Amb diari escrit per a recordar. Participació anònima
3.- Implicació amb contracte. Participació en la direcció de projectes.
4.- Tothom tenim drets. Més enllà del contracte. Tolerància i permisos.
5.- Igualtat humanista. Comprensió. Vocació completa i total.
1.- Formats factorials del pensament elemental més automàtic i menys autònom.2.- El 3 : TRES: Tractament del Record amb Estratègies Sensorioneuronals3.- R (r) R Record conservat entre el record immediat i el record a llarg termini4.- @ : Algorismes mentals del record5.- N. Narratives argumentatives (comentals).