154.- COOPPEL "NTS" Conclusions congressuals del retir balneari de Caldes de Boí 18-27 de juny de 2025.-
2.- CONGRESSISTA COOPPEL.-
Congressista en el plantejament, en el debat i en el consens en les ocasions i les oportunitats en el marc conceptual de la tesi Causa Cooppel per la Pau. Per mitjà de la conversa, les conversals, la mediació i la negociació.
Investigació-Acció i Pràctica Reflexiva Internacional en l'Aprenentatge Servei Comunitari Voluntari Social Cooppel. Drets Humans.
3.- MOTIVACIÓ.-
Mòbil: simplificar el llenguatge de la tesi postulant basant-se en principis, en hipòtesis contrastades i compartides, amb els testimonis, les proves i les evidències. Amb els referents de l'autoritat científica.
3.1.- Drets Humans. Disseny Universal dels Aprenentatges (DUA) i la Intel·ligència Artificial (I.A.).
3.2.- Els ODS 2030
3.3.- La imaginació i la creativitat representativa, expressiva i compromesa. La CiNS: Literatura Cooppel
Enginy Humà (Intel·ligència Natural) (EH#IN) Ètica versus la Intel·ligència Artificial (I.A.)
4.- MISSIÓ.-
4.1.- Objectiu: Enfocament Neurocientífic en la Gestió de la Imaginació Natural "Y" (ENGINY).
4.2.- Tesi Cooppel: Llenguatge de l'enfocament del pensament emocional lògic cooperatiu Cooppel). Com Observant d'Oportunitats? "COO"
Pel sentit cooperatiu universal: Cooppel.-
PEL i LEP: Professionals emèrits lliures. Lliure exercici professional en voluntariat social constructor d'aprenentatges servei comunitari.
5.- TRES PRÀCTIQUES.-
Tres tipus de pràctiques:
1.- CO.-
Concentració en el Disseny Humà Cooppel.-
Concentració, Ones cerebrals, inspiració en la Cova i en el llenguatge musical: el pentagrama i el trigrama. Els dos hemisferis cerebrals i la seva cooperació. El silenci íntim, trencament del silenci i representació dels formats (FVRGS0) LECTURA (Lectura de l'enfocament Cooppel i inici del Codi). Respiració 378.
2.- OP.-
Operació de processos dels Disseny Humà operatiu.-
Operacions de Processos. Codi de la representació de l'enfocament neurocientífic (ENGINY en marxa). Ús dels signes a partir del codi per a representar, expressar i comprometre's en els coneixements i la seva consciència. # Ús del trigrama de tres nivells i de tres processos PEL: L+P+E
La representació del procés autoritat, emocional i lògic: triangle, cercle i quadrat.
Construcció amb exemples del codi F3R*R@N dels algoritmes i de les narratives. Aplicable en el tractament del record amb algoritmes i narratives sensorineuronals en el curriculum constructivista competencial vital. Tot seguit a sota PeL.
3.- PeL.-
Pel sentit mental cooperatiu
Partim d'exemples localitzats de les Dianes Apren, dels Blancs i dels Estels del Record.
Pràctica de l'enfocament Limitat del llenguatge Cooppel. La GR@MAT i el M@T ( Símbol Y de l'ENGINY). Construcció dels algoritmes i de les narratives per al posicionamnet, entrenament, decisionament i els mapes de la ment (Fils mentals, Cognició, Relacional, Estils equibradors i vitals).
6.- ELS FORMATS DELS ALGORITMES MENTALS I DE LES NARRATIVES COOPPEL.-
"FORC Estils"
Formats Operatius Relacionals Cooppel:
1.- FiLMS.- Fils mentals. Guions: format de base i de resposta neurosensorial
2.- Operacions C@MPS: Camps dels Relats cognitius: format metafòric "aliments/coneixements", processos neurocognitius d'aconseguir els aliments. Rumiar-los- Elaborar-los (PLAT) i utilitzar-los.
3.- Relacions RELAC: Discursos del format relacional en l'equilibri entre el binomi de la polaritat de deixar fer i de la sobreprotecció. Límits relacionals: Relació, Emocions, Lògica, Accions, sentit Cooperatiu. Patrons.
4.- Cooppel estils ESTIL. Identitats del format dels estils vitals. PeDM.
EN CONSTRUCCIÓ
7.- RESULTATS, BENEFICIS, EFECTES MENTALS I IMPACTE ENTORN.-
7.1.- Resultats en el marc conceptual teòric i en el pràctic.-
7.2.- Beneficis en els àmbits.-
Personal.-
Interpersonal familiar.-
Interpersonal social.-
7.3.- Efectes mentals.-
7.4.- Impacte en l'entorn.-