27.- Garantir el Dret per a tothom del Disseny Universal dels Aprenentatges.-
Garantir el Dret per a tothom del Disseny Universal dels Aprenentatges.-
En el com construir la Pau en la ment de les persones (UNESCO) i a favor dels ODS 2030 de les Nacions Unides.
CSiSF Cooppel per la Pau
Causa Solidària internacional Sense Fronteres Cooppel per la Pau
Abreujat: Causa Cooppel per la Pau.
Nosaltres oferim el Cooppel com a resultat de 10 anys d'investigació psicopedagògica com a eina per a garantir el Dret a accedir al Disseny Universal dels Aprenentatges. Promovem, protegim i permetem la pràctica reflexiva del Cooppel.
Ho hem fet relacionats amb el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, en les universitats UAB, URV, UNIR, UOC i amb persones qualificades i acreditades
A la fi de garantir el Dret d'accès al Disseny Universal dels Aprenentatges cal saber:
1.- Els beneficis en els valors familiars, afectius i socials, en els efectes mentals i en l'impacte en l'entorn de la pràctica reflexiva del Cooppel.
2.- La importància de la comunicació, l'ús i la pràctica defineixen el reconeixement i el valor comunicatiu i enriqueix la normativa.
3.- El problema d'aprendre coneixements excepcionals versus normatives generals en la gramàtica sense coherència lògica amb dificultats per a recordar, conèixer i aplicar.
4.- La diversitat de formes d'aprendre segons els talents, les capacitats i els dons de cada persona en la seva singularitat.
5.- El disseny universal universal guia de cara a tres aspectes importants:
a.- representar i implicar-se, b.- expressar i c.- comprometre's.
6.- El valor de parlar i escriure de forma correcte però també considerar els costums, les experiències i les vivències de les persones així respectar la seva sensibilitat, la seva imatge i el seu honor.
Fonts de consulta:
https://sites.google.com/xtec.cat/recursos-dua/el-dua
http://www.educacio-inclusiva.net/disseny-universal-de-laprenentatge-dua/