34.- PASS, NEUROCIÈNCIA I QUANTICA.- Cooperació en la Decisiologia basada en la Teoria de la Intel·ligència del PASS, de la Neurociència i la mirada Quàntica de la realitat.-
Cooperació en la Decisiologia basada en la Teoria de la Intel·ligència del PASS, de la Neurociència i la mirada Quàntica de la realitat.-
Construcció des de la pràctica reflexiva del marc teòric i conceptual de la Causa Cooppel per la Pau en la Decisiologia basada en la Teoria de la Intel·ligència del PASS, de la Neurociència i de la visió energètica holística integral científica.
Estem centrats molt en el comportament extern, en el que fem, tenim, com estem... però no mirem com funciona la nostra ment i el nostre control mental que dirigeix les nostres vides. Podem ser feliços en quasi res que costa diners, és gratis allò que ens fa feliços i ens centrem en tenir diners i tenir poder.
Com decidim?
Unes preguntes clau:
- Com construir la pau en la ment de les persones?
- Com accedir al disseny universal dels aprenentatges i en l'aprendre a aprendre sempre?
- Com conscienciar, analitzar i sensibilitzar de cara als ODS 2030?.
El factor mental és important per la supervivència i totes les cultures i civilitzacions han tingut cura en la seva presència en la cultura. L'entrenament, el relat, les narracions i ara els comentaris de cooperació mental són la clau per a la nostre supervivència de la nostra civilització.
Aportacions de la Teoria de la Intel·ligència del PASS amb les metàfores del control mental de la direcció, el televisor, la ràdio, etc.
https://sites.google.com/site/equiponeurocognitivouprrp/descripcion-general
https://www.mentactiva.cat/la-teoria-pass-de-la-intel%C2%B7ligencia/
https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/escola_inclusiva/dtap/modul_2/practica_2
Neurociència i la mirada Quàntica de la realitat de l'energia mental i en els algoritmes mentals en la presa de decisions.
El sistema mental constructiu amb l'estil que condiciona les actituds i els nostres comportaments té quatre nivells d'intervenció amb l'observació, la interpretació pel conte i el relat i amb la intervenció conductual per a fomentar la conducta positiva de la ciutadania..
1.- FiLS Mòbils o Neurolectors Mòbils: Silenci intern Mental (SiM), NeuroAutoritat (NA), NeuroMòbils ( ràdio, video mut, video sonor, fotografia mentals), PLiNS (impulsors, emocions, mecanismes de defensa i creences) i Relats mentals observadors, analítics i interpretadors). Com fem i tenim iniciatives constructives mentals de la pau?
2.- PeRFILS de com aconseguim la informació i construir els coneixements com si fossin aliments.(intervenció i planificació). Com aprenem a aprendre sempre?
3.- PaTRONS de com ens relacionem i com ens motivem, en família, en colla, en comunitat, etc. segons les emocions en relació a l'espai de seguretat i les limitacions relacionals i mentals. Com ens relacionem i motivem?
4.- ESTiLS globals de com decidim i com ens comprometem. PSAC i PART: Els estils vitals que confecciones els comentaris mentals cooperatius. A nivell personal, com col·lectiu familiar o social. Comentalista, com som i com estem? Quin sentit tenim i som en la nostra vida?