38.- Per a la dignificació social, cultural i familiar de la pedagogia i per al pes professional de la pedagogia en el segle XXI.-
Per a la dignificació social, cultural i familiar de la pedagogia i per al pes professional de la pedagogia en el segle XXI.-
Creure en el valor del dia internacional i creure en el paper avui de la pedagogia és clau per aconseguir metes.
No podem deixar obsoleta la pedagogia, és interessant les seves aportacions, principis, testimonis, etc. però cal posar-se al dia d'avui, a una època singular, diferent, única i nova.
Transformació social, activisme i la pedagogia al servei del progrés en el segle XX i XXI.
La professionalització pedagògica en la tecnologia de la comunicació digital, en la neurociència i en l'aprenentatge i l'organització i funcionament com la motivació de les organitzacions escolars i de tota mena, com les d'interès social, cultural o general.
El Cooppel com a pla sense fronteres amb programes d'atenció pública en mentoria i en voluntariat social i projectes al voltant de l'aprenentatge en la diversitat de contextos (educatiu, veïnal, cultural, social, ) i territoris (local, comarcal, intercomarcal etc.).
Tota decisió és aprenentatge i tot aprenentatge suposa decisions.
Per la transformació constructiva mundial i local
La plena actualitat de la pedagogia crítica de Paulo Freire