36.- MENTORIA COOPPEL INCLUSIVA TAXONÒMICA ACTIVA (C.I.T.A.).- La Mentoria Cooppel amb la taxonomia competencial d deu rols estables i definits: Mentoria, Entrenament, Coaching, Tutoria.-
Pedagogia del mentoratge Cooppel.-
.
01.- Mentoria, és persona voluntària envers a l'altra persona que s'autosupera o que s'ajuda a ser, estar, fer i tenir. Mentoria Cooppel que s'enfoca de forma prioritària pel sentit comú cooperatiu
02.- Pràctica Entrenament Lúdic (P.E.L. de Cooppel) per rols competencials seqüencials i alternats, amb observació activa mental i comentalista
03.- Tutoria orientativa i formativa,
04.- Coaching, més visió de persona que fa
05.- Entrenament d'habilitats concretes i puntuals del saber fer.
06.- Negociació, enfocada entre iguals
Necessitat d'una tercera part o persona quan les dues implicades no són en si competents
ReMCA
07.- Reconciliació,
08.- Mediació,
09.- Conciliació i
10.- Arbitratge .-
https://www.plataformaeducativa.org/portal/wp-content/uploads/2020/04/Mentoria-Social-20.pdf
http://www.scielo.edu.uy/pdf/pe/v11n2/1688-7468-pe-11-02-215.pdf