41.- INVESTIGACIÓ- ACCIÓ: COOPPEL MARCA DE GARANTIA DE QUALITAT. Persones, famílies, grups, entorns educatius i escoles/instituts.-
COOPPEL
LA MARCA DE GARANTIA DE QUALITAT EN COOPERACIÓ.-
En la millora de les relacions intrapersonals i interpersonals de les persones, famílies, grups, entorns educatius i escoles/instituts.-
Estudis Superiors, Espais d'Aprenentatge Pro Autonomia i Investigació-Acció Educativa
Pedagogia del sentit comú cooperatiu pel que vulguis, pel que necessitis i pel que ets capaç com a competència transversal de l'aprendre a aprendre sempre +.-
Objectiu.-
Es tracta de convertir el COOPPEL i el COOPPEL PER LA PAU una marca de garantia de qualitat en relació en els centres escolars i les universitats, en les famílies o grups familiars i afectius de més intimitat, en l'entorn educatiu cultural i social, on el paper de l'organització (Federació) el seu reconeixement com a esport mental, social i cultural. En quin món federatiu ens podem incorporar o s'ha de crear de nou?
1.- Marca de garantia de qualitat.-
Què és una marca?.-
La marca és el signe que distingeix al mercat els productes o serveis d'una empresa, ja sigui de caràcter individual o social.
La marca és un signe distintiu. La seva funció és diferenciar i individualitzar al mercat uns productes o serveis d'altres productes o serveis idèntics o similars, identificar el seu origen empresarial i, en certa manera, ser un indicador de qualitat i un mitjà de promoció de vendes.
1.1.- Marca de garantia.-
1.2.- Marca de garantia de qualitat del Cooppel.-
2.- Constitució del "Cooppel" com a marca de garantia de qualitat en la seva imatge i consciència mental.
Posta en marca del seu Reglament d'ús.-
2.1.- Constitució drets d'autoria, propietat intel·lectual i marques i patents.-
Com una Denominació d'Origen. Trets.
- Bondat, bellesa i barata (cost econòmic reduït, amb desenvolupament alta implicació- Ceradai).
- Minimalista: senzillesa, funcional, pragmàtic, lleuger, àgil i fungible reciclable.
- D'indret però obert a arreu. Arrels culturals de la supervivència.
- Exercicis psicofísics, relacionals afectius i vincle, lúdics de jocs de taula i de tauler.
- Inclusió analista de jocs tradicionals, jocs didàctics, mètodes pedagògics, jocs de taula i de tauler, etc.
- Coherència, autenticitat, legitimitat en Drets Humans, competencialitat creativa, comunicativa i cooperativa
2.2.- Reglament d'ús de la marca "COOPPEL".-
3.- Per a la consulta i per a la lectura.-
Orientacions per elaborar criteris i indicadors d'avaluació
https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/fic_orientacio/fic_coord/bloc_3/apartat_2
Exemple https://www.uab.cat/doc/manualSGIQ_FCC_17_19
Excel·lència en educació
Documents per a l'organització i la gestió dels centres Projecte educatiu de centre (curs 2021- 2022)
https://documents.espai.educacio.gencat.cat/IPCNormativa/DOIGC/DOIGC_Projecte.pdf
Altres:
https://www.url.edu/ca/innovacio-docent-i-qualitat/unitat-de-qualitat-i-innovacio-academicodocent