42.- VIABILITAT ECONÒMICA COOPPEL.- Federació de la Causa Cooppel per la Pau.-
VIABILITAT ECONÒMICA COOPPEL.-
Federació de la Causa Cooppel per la Pau.-
1.- A FAVOR DE L'ALFABETITZACIÓ COMPETENCIAL UNIVERSAL SEGLE XXI.-
L'aprenentatge del Cooppel és com els escacs, o altres jocs de taula i de tauler o pràctiques culturals siguin tradicionals, metodològiques o d'altra mena i és gratuïta d'acord a facilitar l'accessibilitat al Disseny Universal dels Aprenentatges (DUA), a la construcció de la Pau en la ment de les persones i a favor dels Objectius de Desenvolupament Solidari ODS 2030.
Relació d'atencions lliures, obertes i gratuïtes.
2.- QUAN ES SAP MOURE LES PECES MENTALS I ES SAP JUGAR EN LA INICIACIÓ ES PROPOSA CONSTITUIR UN CLUB EN FAMÍLIA I FEDERAR-SE.-
2.1- ELS DRETS. Cooppel és també un know-how
https://www.apd.es/que-es-el-know-how/
Quatre fases per al creixement del talents en família:
1.- Aprenentatge en família i pràctica quotidiana
2.- Aprenentatge específic amb acompanyament del suport de la psicopedagogia Cooppel.
3.- L'abordatge del talent divers en família.
2.2.- EL DRET A FEDERAR-SE I LES SEVES AVANTATGES.-
A.- Formes de la participació activa, reflexiva, pragmàtica i teòrica progressiva.-
Està federat com a club en família, tota la família forma part del club.
Els beneficis, els efectes mentals i l'impacte en l'entorn de la pràctica reflexiva per l'entrenament lúdic mental Cooppel.
Hi han diverses seccions de clubs. És facilita una atenció més completa, més profunda i de detalls, amb acolliment i amb acompanyament Cooppel.
1.- El Club Cooppel de Creació:
Grups, seminaris, tallers per a la fabricació de materials de jocs Cooppel a partir de les xuls
2.- El Cercle Cooppel del Mercat Oral:
Equips de bescanvi i intercanvi de materials i relats amb el suport oral de l'oratòria i la dialèctica.
3.- El Cèrcol Bancari dels materials creats i intercanviats. Equips definits.
Equips on es traballa els bons, les accions, les nòmines i els crèdits mentals amb els materials seleccionats. Que després passarem a la competició solidària.
4.- El Camp de participació activa , competició convivencial democràtica activa i de resultats de competència personal i col·lectiva.-
B.- Formes de la financiació progressiva.-
Aspecte econòmic:
- El Cooppel té royalty o regalia.- 10%
És el preu que ha de pagar algú per poder utilitzar un procediment o invent que estigui patentat o registrat en marques o en la propietat intel·lectual.-
- Cànons de franquícies: 10%
- Quotes per a estar federats:
Perfil bàsic:
Famílies amb pares i mares amb menors d'educació primària: 6è de primària.
Oberts a EP cicle superiors i ESO.
Exemple d'alumnat de 6è d'EP.- Tota la família.
1r any . 360 euros el primer any. 6è EP
2n any. 300 euros el segon any. 1r ESO
3r any. 200 euros el tercer any. 2n ESO
4t any. 100 euros el quart any. 3r ESO
A partir del cinquè any en aquest cas 4t ESO, gratuït i amb premis per les aportacions creatives i testimoniatge. Al final s'acaba cobrant, amb reconeixements de certificats, diplomes i orientacions de cara a la universitat o el món professional o laboral.
També es pot cercar viabilitat econòmica amb:
1.- La publicació de l'informe de la UNESCO de Cooppel per la Pau. Com a llibre.
2.- El % en activitats en família com excursions, visites a museus, etc.
3.- La venda de pins, materials de record, etc.
4.- El % que es pot aportar en activitats Cooppel que pot haver consum.
5.- La promoció de productes, llibres,... que es pot acompanyar en les presentacions col·lectives Cooppel, així com organitzar concerts musicals i literraris amb la venda de llibres d'autories en la línia Causa Cooppel.