Translate

divendres, 23 de febrer del 2024

101.- Màster Cooppel de gestió CòMENTS ( TaLENTS) 2024-30

ESTEM EN CONSTRUCCIÓ

COOPERACIÓ POSITIVA ENTRENADA LLIURE (COOPPEL).- 
Cooperació enfocada en el Pensament i en el Llenguatge (PEL)

"GRATUÏTA ECONOMICAMENT
DE FORMA PRESENCIAL I A DISTÀNCIA"


Per aprendre a aprendre plenament necessitem utilitzar les estratègies del silenci i de la  lentitud efectiva dels nostres recursos en el neuroaprenentatge per a la vida

Preparats amb el repte de la Intel·ligència Artificial
Apliquem el Disseny Universal dels Aprenentatges
Actius envers els ODS 2030



 El Màster capacita en l'organització social, en la participació Cooppel i en la gestió CòMENTS (TaLENTS) de la Cooppel 2024-30.

Comentaris mentals cooperatius estratègies de les narratives transensoneuronals (CòMENTS) utilitzant els talents ( tal qual, tal que, tal com.... tasques meditatives mentals, activitats psicofísiques  i lectures relacionals en l'entrenament en tècniques NeuroSensorials.(TaLENTS)

Consta de tres crèdits o Unitats Formatives (UF) corresponents a tres nivells competencials en nuclis, nexes i nusos de competències en tasques, exercicis i pràctiques.-

COM APRENDRE DE FORMA COMPETENT

"Com comentar com realment aprenem" de forma cooperativa mental gràcies a les neurotècniques sensorials i les neuronarratives (NTS).  Tesi postulant FERRAN jm.

En les nostres civilitzacions hi ha hagut sempre entrenament de les NTS (ENTS) dutes a terme per pràctiques religioses, culturals o socials en la història i en les diverses civilitzacions. 

Quines pràctiques necessita el món actual?

Títol Diploma Màster Cooppel 600. 

Un total de 600 hores, de les quals 200 hores són de teoria i 400 hores de pràctica en servei comunitari "SerCom" i Aprenertatge Servei, APS en els espais de la Federació OLiVER Cooppel.

Capacitem per a la formació en el Cooppel, en l'ús del seu codi CòMENTS-40 en el potencial d'aprendre a aprendre i en el recordar en el moment de necessitats o d'interès en la vida del dia a dia, en qualsevol lloc i en qualsevol moment.

https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/01/42-organitzacio-i-funcionament-de-la.html?m=1

Pla d'estudis del Màster Cooppel per nivells competencials:

3r Nivell .- Marc teòric i de la praxis:

Què és el model CòMENTS TaLENTS Cooppel?

Principis científics, models psicològics i pedagògics. La psicopedagogia. L'experiència i trajectòria de testimonis. 

1.- La Investigació-Acció (Action Research) versus la Investigació Acció Solidària (IAS).

2.- La Pràctica Reflexiva i APS versus a la Pràctica d'Aprenentatge Reflexiu Servei (PARS)

3.- El model sistèmic inclusiu CòMENTS TaLENTS de la Cooppel. 

Competències de exposar, defensar la tesi postulant i el plantejament d'hipòtesi d'observació, anàlisi, interpretació de dades i intervenció immediata (OaSIS) en casos i els Mapes de la Ment singulars de les persones (PeDM). 

(NC03) 

Títol Màster CòMENTS Cooppel.

300 hores=  100 hores de teoria, 100 hores d'observació i 100 hores de pràctiques

A qui recomanem? Per a persones amb estudis universitaris i de Grau Superior de Formació Professional o persones que han fet els dos nivells anteriors del Màster.

2n Nivell.-  Com dur a terme la pràctica del CòMENTS 40 Cooppel?

Competències sobre com dur a terme el codi i el protocol CòMENTS 40 amb pràctiques Cooppel. 

(NC02) 

Diploma d'Entrenament CòMENTS

200 hores= 50 hores de teoria, 150 hores de pràctica

https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/02/44-els-protocols-dels-tallers-cooppel.html

A qui recomanem? Persones que superen una entrevista. Obert a mestres, professionals de la pedagogia i de la psicologia. Professionals de l'educació i de l'animació social. Obert a pares i mares de menors d'edat

1r Nivell .- Com animar a la pràctica del Cooppel? Com organitzar grups, equips, clubs personals, clubs socials i com tramitar sol·licituds per a federar-los?

Competències sobre organització i funcionament de la Federació OLiVER Cooppel, animació i suport motivacional a les persones, famílies i associacions, proposar un pla i dur a terme dinàmiques d'aprenentatge i situacions Cooppel. 

Nivells proinclusió:

1.- Apropament. Xarxes Socials. Converses CPS (Caça talents, Pesca dons i Sembrat de carismes)

2.- Contacte. Converses de compartir complicitats.

3.- Acolliment. Participació en microtallers, tallers, biblioteca assistida Cooppel (BaC).

4.- Acompanyament. Fitxatge a la federació, seguiment actiu en la seva memòria i programa.

5.- Inclusió. Cada llar és la seu de cada família com a club Cooppel, amb trobades CiM, APLeCS, Olimpiades Cooppel i Manifestacions Cooppel. Laboratori d'Aprenentatges, fabricació o factoria de jocs FaRS Cooppel, BoRSA i BaNC.

6.- Cooperació activa creativa. Participació en la fabricació de jocs FaR Cooppel, programes, projectes i altres iniciatives solidàries.

7.- Festes i diades reivindicatives per al neuroaprenentatge per la Pau.

(NC01) 

Diploma de promoció i gestió federativa Cooppel.-

100 hores: 50 hores de teoria i 50 hores de practica.

A qui recomanem?  Obert a tota la ciutadania.

Idea, investigació i responsable de la direcció
AMB GANES DE SALUDAR-TE
Ferran de la Cooppel
info@cooppel.org
Escriure what's  +34  619 79 39 69 

Com reconeixem l'experiència:

- Promoció de qualificacions certificades

- Protecció amb acreditacions de competències.

- Permisos i llicències de constituir clubs i de participació a trobades de competències cooperatives, creatives i comunicatives.


De moment cada any es portarà a terme el Cooppel CASC (Concurs Aprèn Solidari Cooppel), enguany el "I Cooppel CASC" amb el lema "TOTES HI GUANYEM", es celebrarà en el mes de maig de 2024 i el Dia Anual Local Tarragoní, (DALT) des de 2012. El proper serà el "XIII DALT 2024", en el qual s'exposa la memòria de cada any , la programació anual, s'expliquen els progressos i es donen els reconeixements . Es celebra al voltant del 12 de desembre en memòria del 12-12-12.-

https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/02/45-concurs-solidari-cooppel.html?m=1