101.- Màster Cooppel de gestió CòMENTS ( TaLENTS) 2024-30
El Màster capacita en l'organització social, en la participació Cooppel i en la gestió CòMENTS (TaLENTS) de la Cooppel 2024-30.
Comentaris mentals cooperatius estratègies de les narratives transensoneuronals (CòMENTS) utilitzant els talents ( tal qual, tal que, tal com.... tasques meditatives mentals, activitats psicofísiques i lectures relacionals en l'entrenament en tècniques NeuroSensorials.(TaLENTS)
Consta de tres crèdits o Unitats Formatives (UF) corresponents a tres nivells competencials en nuclis, nexes i nusos de competències en tasques, exercicis i pràctiques.-
COM APRENDRE DE FORMA COMPETENT
"Com comentar com realment aprenem" de forma cooperativa mental gràcies a les neurotècniques sensorials i les neuronarratives (NTS). Tesi postulant FERRAN jm.
En les nostres civilitzacions hi ha hagut sempre entrenament de les NTS (ENTS) dutes a terme per pràctiques religioses, culturals o socials en la història i en les diverses civilitzacions.
Quines pràctiques necessita el món actual?
Títol Diploma Màster Cooppel 600.
Un total de 600 hores, de les quals 200 hores són de teoria i 400 hores de pràctica en servei comunitari "SerCom" i Aprenertatge Servei, APS en els espais de la Federació OLiVER Cooppel.
Capacitem per a la formació en el Cooppel, en l'ús del seu codi CòMENTS-40 en el potencial d'aprendre a aprendre i en el recordar en el moment de necessitats o d'interès en la vida del dia a dia, en qualsevol lloc i en qualsevol moment.
https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/01/42-organitzacio-i-funcionament-de-la.html?m=1
Pla d'estudis del Màster Cooppel per nivells competencials:
3r Nivell .- Marc teòric i de la praxis:
Què és el model CòMENTS TaLENTS Cooppel?
Principis científics, models psicològics i pedagògics. La psicopedagogia. L'experiència i trajectòria de testimonis.
1.- La Investigació-Acció (Action Research) versus la Investigació Acció Solidària (IAS).
2.- La Pràctica Reflexiva i APS versus a la Pràctica d'Aprenentatge Reflexiu Servei (PARS)
3.- El model sistèmic inclusiu CòMENTS TaLENTS de la Cooppel.
Competències de exposar, defensar la tesi postulant i el plantejament d'hipòtesi d'observació, anàlisi, interpretació de dades i intervenció immediata (OaSIS) en casos i els Mapes de la Ment singulars de les persones (PeDM).
(NC03)
Títol Màster CòMENTS Cooppel.
300 hores= 100 hores de teoria, 100 hores d'observació i 100 hores de pràctiques
A qui recomanem? Per a persones amb estudis universitaris i de Grau Superior de Formació Professional o persones que han fet els dos nivells anteriors del Màster.
2n Nivell.- Com dur a terme la pràctica del CòMENTS 40 Cooppel?
Competències sobre com dur a terme el codi i el protocol CòMENTS 40 amb pràctiques Cooppel.
(NC02)
Diploma d'Entrenament CòMENTS
200 hores= 50 hores de teoria, 150 hores de pràctica
https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/02/44-els-protocols-dels-tallers-cooppel.html
A qui recomanem? Persones que superen una entrevista. Obert a mestres, professionals de la pedagogia i de la psicologia. Professionals de l'educació i de l'animació social. Obert a pares i mares de menors d'edat
1r Nivell .- Com animar a la pràctica del Cooppel? Com organitzar grups, equips, clubs personals, clubs socials i com tramitar sol·licituds per a federar-los?
Competències sobre organització i funcionament de la Federació OLiVER Cooppel, animació i suport motivacional a les persones, famílies i associacions, proposar un pla i dur a terme dinàmiques d'aprenentatge i situacions Cooppel.
Nivells proinclusió:
1.- Apropament. Xarxes Socials. Converses CPS (Caça talents, Pesca dons i Sembrat de carismes)
2.- Contacte. Converses de compartir complicitats.
3.- Acolliment. Participació en microtallers, tallers, biblioteca assistida Cooppel (BaC).
4.- Acompanyament. Fitxatge a la federació, seguiment actiu en la seva memòria i programa.
5.- Inclusió. Cada llar és la seu de cada família com a club Cooppel, amb trobades CiM, APLeCS, Olimpiades Cooppel i Manifestacions Cooppel. Laboratori d'Aprenentatges, fabricació o factoria de jocs FaRS Cooppel, BoRSA i BaNC.
6.- Cooperació activa creativa. Participació en la fabricació de jocs FaR Cooppel, programes, projectes i altres iniciatives solidàries.
7.- Festes i diades reivindicatives per al neuroaprenentatge per la Pau.
(NC01)
Diploma de promoció i gestió federativa Cooppel.-
100 hores: 50 hores de teoria i 50 hores de practica.
A qui recomanem? Obert a tota la ciutadania.
- Promoció de qualificacions certificades
- Protecció amb acreditacions de competències.
- Permisos i llicències de constituir clubs i de participació a trobades de competències cooperatives, creatives i comunicatives.
De moment cada any es portarà a terme el Cooppel CASC (Concurs Aprèn Solidari Cooppel), enguany el "I Cooppel CASC" amb el lema "TOTES HI GUANYEM", es celebrarà en el mes de maig de 2024 i el Dia Anual Local Tarragoní, (DALT) des de 2012. El proper serà el "XIII DALT 2024", en el qual s'exposa la memòria de cada any , la programació anual, s'expliquen els progressos i es donen els reconeixements . Es celebra al voltant del 12 de desembre en memòria del 12-12-12.-
https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/02/45-concurs-solidari-cooppel.html?m=1