125.- TESI POSTULANT. El plantejament investigador d'estudis superiors de la Causa Cooppel per la Pau
Tesi postulant Cooppel per la Pau.-
https://dinaments.blogspot.com/2024/10/157-principis-de-la-causa-cooppel-per.html
Promoure, permetre i protegir
Aconseguir permisos i protecció d'altres persones i entitats.
Es un treball d'investigació d'estudis superiors de nivell universitari per a la difusió i divulgació cientifica a favor de la millora de la convivència, de la seguretat i de l'empoderament de la ciutadania.
Hipòtesis:
Com més pràctica Cooppel respondrem al com construir la pau en la ment de les persones.
Principis i instruments: DINAMITA i POLVORA (acròstic)
DINAMITA (acròstic)
Dilemes de L. Kohlberg i el dol de E. Kubler Ross. (2)
Intel·ligència del PASS. Teoria i praxis de la tesi postulant. Intel·ligència Natural versus Intel·ligència Artificial. Imaginació de Kieran Egan. Identitat de Robert Dilts (3)
Neurociència i neuroaprenentatge. DUA i ODS 2030 (4)
Anàlisi Transaccional i els seus 10 instruments. (1)
Metodologia de la Investigació-Acció (Research Action) i de la Pràctica Reflexiva (2)
Intel·ligències Múltiples. Intel·ligència Emocional. (2)
Taxonomoa de Bloom. Tècniques de PNL (2)
Argumentació (collita més pròpia) de les narratives dels talents amb comentaris actius (comentals). Converses. Construcció de decisions i acords d'iniciatives solidàries (CiS), de la comprensió del record disponible CRD, Rols d'identitat, estratègies, tàctiques i operacions (C@LCs), tractament del record des de l'aprenentatge narratiu i sensorioneuronal (TR@NS) i el foment de la causa Cooppel.
- Estudi dels tres pricipis:
PÒLVORA
POL posicionament orientada lúdica: ludo pràctiques i jocs
VO: voluntat organitzativa del record: blancs de record i xuls
RA: Relació afectiva.
- Les transnarratives sumatives o de síntesi:
1.- Neuronarratives. Fils de caps de corda mentals
2.- Psiconarratives dels impulsors, els seus límits i els sentiments amb emocions de base
3.- Narratives sobre els perfils cognitius. (alimentació per supervivència)
4.- Narratives sobre patrons relacionals (models de convivència i relacions)
5.- Narratives sobre estils vitals.
6.- Narratives culturals, socials i d'experiències personals, familiars, de grups, etc.
7.- Narratives lliures
COOPPEL
Cooperació pel sentit de la pràctica (PEL): Posicionament de la ment, Equilibri ment i cos personal, Ludicació en la relació interpersonal.
Que consisteix en:
- Pràctica reflexiva de com funciona la nostra ment Neuromobilització motivadora Posicionament vital VO
- Escolta i observació en la relació cos-ment Escoltament. Equilibri cos-ment RA
- Ludopràctica personalitzada amb l'entorn proper Ludoapropament
https://laveuaudiovident.blogspot.com/ NCI