125.- TESI POSTULANT. El plantejament investigador d'estudis superiors de la Causa Cooppel per la Pau



Tesi postulant Cooppel per la Pau.-

https://dinaments.blogspot.com/2024/10/157-principis-de-la-causa-cooppel-per.html

Promoure, permetre i protegir

Aconseguir permisos i protecció d'altres persones i entitats.

Es un treball d'investigació d'estudis superiors de nivell universitari per a la difusió i divulgació cientifica a favor de la millora de la convivència, de la seguretat i de l'empoderament de la ciutadania.

Hipòtesis:

Com més pràctica Cooppel respondrem al com construir la pau en la ment de les persones.

Principis i instruments: DINAMITA i POLVORA (acròstic)

DINAMITA (acròstic)

Dilemes de L. Kohlberg i el dol de E. Kubler Ross. (2)

Intel·ligència del PASS. Teoria i praxis de la tesi postulant. Intel·ligència Natural versus Intel·ligència Artificial.  Imaginació de Kieran Egan. Identitat de Robert Dilts (3)

Neurociència i neuroaprenentatge. DUA i ODS 2030 (4)

Anàlisi Transaccional i els seus 10 instruments. (1)

Metodologia de la Investigació-Acció (Research Action) i de la Pràctica Reflexiva (2)

Intel·ligències Múltiples. Intel·ligència Emocional. (2)

Taxonomoa de Bloom. Tècniques de PNL (2)

Argumentació (collita més pròpia) de les narratives dels talents amb comentaris actius (comentals). Converses. Construcció de decisions i acords d'iniciatives solidàries (CiS), de la comprensió del record disponible CRD, Rols d'identitat, estratègies, tàctiques i operacions (C@LCs), tractament del record des de l'aprenentatge narratiu i sensorioneuronal (TR@NS) i el foment de la causa Cooppel.


- Estudi dels tres pricipis: 

PÒLVORA

POL  posicionament orientada lúdica: ludo pràctiques i jocs     

VO:  voluntat organitzativa del record: blancs de record i xuls 

RA: Relació afectiva.


- Les transnarratives sumatives o de síntesi:

1.- Neuronarratives. Fils de caps de corda mentals

2.- Psiconarratives dels impulsors, els seus límits i els sentiments amb emocions de base

3.- Narratives sobre els perfils cognitius. (alimentació per supervivència)

4.- Narratives sobre patrons relacionals (models de convivència i relacions)

5.- Narratives sobre estils vitals.

6.- Narratives culturals, socials i d'experiències personals, familiars, de grups, etc.

7.- Narratives lliures

COOPPEL

Cooperació pel sentit de la pràctica (PEL): Posicionament de la ment, Equilibri ment i cos personal, Ludicació en la relació interpersonal.

Que consisteix en:

- Pràctica reflexiva de com funciona la nostra ment    Neuromobilització motivadora                      Posicionament vital         VO

- Escolta i observació en  la relació cos-ment    Escoltament. Equilibri cos-ment        RA

- Ludopràctica personalitzada amb l'entorn proper    Ludoapropament              

També COOPPEL acròstic de conceptes: 
Cooperació, observació, opinió, opció, oportunitats (OP), pertinença, participació, posicionament mental, promoció, presència, entrenament, estratègies, empoderament, local, lúdic i lliure.
Pel sentit comú, mental, ....



És el primer model sistèmic inclusiu


Estem disponibles per a què ho coneixis i et sigui útil


https://laveuaudiovident.blogspot.com/   NCI


Entrades populars