121.- La tesi dels Talents de la Causa Internacional Cooppel per la Pau.-
CiS
La tesi dels Talents de la Causa Internacional Cooppel per la Pau.-
T@LENTS(ias).-
Talents en anglès és peça de vestit i talent en català vol dir segons IEC:
talent
2 m. [LC] Especial aptitud intel·lectual, capacitat natural o adquirida per a certes coses. Tenir talents diversos. És un home de talent.
3 m. [LC] Disposició d’ànim bona o dolenta per a fer alguna cosa. Fer una cosa de mal talent.
Aptitud i actitud intel·lectual, capacitat natural i adquirida, amb disposició d'ànims positiva en tenir, fer, estar, ser, crear i cooperar.
En l'autoritat mental en aprendre a llegir i saber emprendre compromisos amb narratives transsensorioneuronals. Si la ment és com un mòbil i ens motivem (neuromobilització), cal tenir autoritat mental per a dirigir-la segons el propi sentit vital i existencial.
La tesi central i en la perspectiva de l'ús d'acròstics del record, T@LENTS (ias) és el talent que promovem de les persones, el talent de l'@utoritat (aprenentatge) de la Lectura Empoderadora de les Narratives Transsensorioneuronal (ias) imaginació, actualització i seguiment de les peces mentals neuromobilitzadores.
Referències científiques:
Narratives de Kieran Egan, Teoria de la Intel·ligència del PASS, Anàlisi Transaccional, Tècniques de PNL, El dol de Kubler Ross i els dilemes de Kohlberg, Neurociència, Mètodes de Action Research i Practica Reflexiva, Intel·ligències emocional, múltiples.
Com generar rols d'identitat, estratègies, tàctiques i operacions?.-
Metàfora d'acròstics:
"T@LENTS (ias)" és la má amb cinc aspectes funcionals, cinc dits:
1.- TR@NS.- Tractament del record. Dit gros. Pels quatre aspectes. En la difusió, en la conversa, en la comprensió del record disponible, Aprenentatge de narratives sensorioneuronals. Casos. Transnarratives ENTS, fils de formes FVR, perfils cognitius de supervivència del coneixement (referència amb l'alimentació), patrons relacionals (referència amb hàbitats socials) i estils vitals.
2.- Cooppel, causa. Donar a conèixer a arreu. Difusió transcomentalista. Dit índex. Màxima i òptima difusió. Crear dilemes i en la presa de decisions de coordinació. Explicar principis i tasques de tasts. Actes i fets.
3.- Conversa C@LCs. Conversa aprenentatge, amb lectura corresponsable sensorioneuronal. Dit cor. Anècdotes sobres converses.
4.- CRD. Record potencial. Arxiu mental. Comprensió del Record Disponible. Un nou estil de la memòria. Dit anell. Construir estels de record, identificar dianes d'aprenentatge i blancs. Exemples. Plats del record.
5.- CiS. Coordinem.- Com recollim informació, prenem acords i portem a terme decisions. Dit petit. Coordinació intel·ligència Solidària. Acords i decisions.
Hi ha una correlació amb com usem les Ones Cerebrals. (Tipus GBATD).
El compromís que sigui accessible a la ciutadania, acceptable, adquirible i assumible.
Manual dels Talents (ias) de supervivència mental.
CoOPPEL Federació
SeNS ONG
Fundació T@LENTS ias
Associació CeRADAI