105.- IMAGINACIÓ .Ben aviat presentaré la nova pro-tesi de la Neuro Creativitat pel Record Dialògic (CRD)-
DINS DE LA MIRADA CAP A UNA FEDERACIÓ DE CLUBS I EQUIPS COOPPEL.
INTEL·LIGÈNCIES, IMAGINACIÓ I INICIATIVES SOLIDÀRIES.- "IS"
Precisió dels nous conceptes dins del marc teòric de la tesi de la Causa Cooppel per la Pau com a necessaris en el nostre argot propi on fem la pràctica del Cooppel per la Pau.-
El Dret a Imaginar segons Kieran Egan del grup IERG https://www.iergonline.org/ i aquest permís forma part de la Llibertat Universal Mental (LLUM).- Llibertat tenir la ment ocupada, també de consciència, de pensament, de representació mental, d'expressió i de corresponsabilitat local, territorial, nacional i mundial, segons els ODS 2030.
Ben aviat presentaré la nova pro-tesi de la Neurodecisiologia de la Imaginació CRD Creativa del Record Dialògic.- CRD (Creació del Record Dialògic)
Imaginació i grups, equips i clubs.-
Com recordem realment o podem arribar recordar de forma competent en la vida del dia a dia i sobre tot davant problemes reals i pràctics?
Com imaginem per a facilitar el record?
Trobar significats entre les paraules i entre els fets en comunitat.
Ús dels mapes de la ment (PEDM) dels jocs Cooppel SER : Saber Estratègies i Rols.
PEDM
Posicionament de prioritats i per importància en l'Entrenament Decisori (Decisionament= resolució de primeres decisions de noves decisions) dels Mapes de la Ment:
Mapa CO dels fils mentals, perfils, patrons o estils mentals, sobre imaginació i creativitat, mapa OP sobre comunicació i mapa PEL dels Jocs Cooppel SER i Estels DA, sobre cooperació.
La funció dels Mapes de la Ment són activar les habilitats sobre actuacions concretes així com sobre conceptes i sistemes conceptuals.
Identificar Dianes d'Aprenentatge i crear "Estels", el que comprenc com que altres els hi costa, què puc fer?, segons el problema o conflicte de comprensió i del record comprensiu per mitjà dels torns de rols estratègics seqüencials Tauler 3TRES, adonar-se que l'avaluació és factual (jo actuo, respnc, etc.) individual com a persona i com a equip, guanyem en els tres nivells factuals, personalitzat i socialitzat quan tot el personal jugador i no jugador aconsegueix l'èxit. Això motiva a buscar estratègies per a facilitar l'èxit de l'altre.
Instaurar els Clubs Cooppel de Lectura Oratòria i Conversa cooperativa pel record.