115.- Actualització de la disponibilitat com a professional visitant a les classes o actes de la URV.-
A.- Justificació
Des de 2007 fins 2024 he participat com a professional amb experiència visitant, en el meu cas com a professor investigador ad honorem (jubilat i col·laborador amb Educació des de 2017).
He estat de visitant en classes de màster de professorat, de mestres, de pedagogia, de psicologia, de lletres, d' història i de jurídiques. A més de col·laborar com a tutoria externa de practicants de pedagogia i de psicologia de la URV, UNIR i UOC. I Treballs de final de grau en APS com a professor acollidor de pedagogia, d'informàtica i de dret.
Es tracta ara de concretar pel curs 2024-25 les raons de disponibilitat i els mòbils del professorat acollidor a les classes o actes de la URV. En el sentit que és important motivar, animar i mostra experiències des de la realitat a estudiants universitaris.
B.- Per assistir a les aules o actes de la URV.-
1.- Expressar la meva disponibilitat, amb interès de la Causa Cooppel per la Pau, la seva tesi postulant i congressista de pedagogia.
2.- Continguts:
1.- Drets Humans avui, ODS 2030. Causa Cooppel per la Pau i Investigació sobre neuroaprenentatges.
2.- Experiència a compartir, després de 44 anys d'iniciar d'estudiant a la universitat.
3.- Concretar calendari, dia, hora. Altres detalls que es vulguin especificar com a necessaris i prioritaris, metodologia , recursos, suports... amb el professorat de l'aula o de l'acte acollidor.
3.- Contacte.
Escriure les 24 hores per what's al telèfon 619 79 39 69 i et contesto el més aviat possible. O info@cooppel.org.
Si us plau no truqueu tinc el mòbil en silenci per les trucades invasores publicitàries. Si ho feu deixeu el missatge al contestador automàtic.
4.- Per a la concreció per col·lectiu estudiantil.-
1.- Mestres
Formació professor EGB: 1976-79
Experiència: Estudiant diplomatura de professorat EGB. projecte "Això...Aleixarenc (1976-79, revista local catalanista i de plena llibertat d'expressió.
Professor EGB, mestre alfabetitzador i d'EGB servei militar. Programa experimental ALBAIN. 1980-81. Exercici a escola rural i de barris.
Impulsor grups de treball, cursos i seminaris ICE, delegacio de Tarragona UB 1985 i cursos 1986 fins a 1989, ICE_UPC a Tarragona.
Temes: la lectoescriptura i les matemàtiques. Aprenentatge per jocs construïts per l'alumnat.
Publicacions: el Mètode DAI 1990 i APCIISE 1996 al butlleti de la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l'Institut d'Estudis Catalans. I Escacs Digital a l'ICE-UZ.
Oposicions superades 1981 (Professor EGB, especialitat Matemàtiques i Ciències Naturals), 1993, Mestre Audició i Llenguatge, 1998, Professor de Psicologia i Pedagogia (cos de secundària), 1999, Mestre d'Educació Infantil
2.- Pedagogia.-
Formació: Llic Pedagogia terapèutica, 1983
Experiència: 1998, aprovo oposicions, 2003 inicio d'assessor psicopedagògic d'EAP fins 2011 i des de 2011 fins 2017 professor especialista d'orientació educativa a institut A. Martí i Franquès de Tarragona. Des de 2017 jubilat tinc compromís de col·laboració voluntària per la Causa Cooppel per la Pau en l'institut Antoni de Marti i Franquès en mòbil de suport a la tutoria, a les activitats extraescolars i als pares, a les mares (famílies) en qualitat de coordinació i investigació
3.- Psicologia.-
Experiència: Assessor psicopedagògic EAPS 2003-2011 i professor especialista d'orientació educativa ins.Martí i Franquès.
Perspectiva: Valoració psicopedagògica, interpretació de tests i de diagnòstics, la tasca clínica del CDIAP i del CSMIJ. projectes d'APS en els estudis i en TFG.
4.- Altres facultats i estudis.
Experiència en mediació educativa, social i veïnal, Jutjat de Pau, Projecte de Mediació veïnal. Problemes socials. Drets Humans, dret civil, dret penal i dret canònic. Associacionisme i en pro de comunitats pro igual i inclusives.
Formació en Drets Humans, dret civil i penal i dret canònic i les iniciatives personals, privades i públiques. Prevenció de l'assetjament de totes classes i en el sexual.