133.- EL GUIÓ DELS TALLERS.- El guió de la investigació-acció F3R*R@N de la tesi Causa Cooppel per la Pau 2030.-

 


El guió de la presentació de la investigació-acció  F3R*R@N de la tesi Causa Cooppel per la Pau 2030.-

1.- El record és una competència present en les nostres vides.

La incidència en la vida de cada dia del record.- Festes familiars i comunitàries, aniversaris, deia del sant, etc.... Les actes a les reunions i assemplees sobre els acords, etc.

2.- Capacitats de la vida per a entrenar.-

El record és una capacitat com caminar, corre, nadar, etc. que cal entrenar i segons l'edat cal fisioteràpia

3.- El record positiu ara.-

El record positiu ens afecta a l'hora de la resposta de les nostres demandes: agenda, exàmens, respondre a tasques a classe, etc.

4.- El llenguatge del record és possible. L'exemple del llenguatge musical.

Com millorar el talent SÍ del record amb saber estratègies sensorineuronals SeNS. El llenguatge del record és com el llenguatge musical 

5.- Professor que investigo la capacitat del record amb la vostra cooperació (Cooppel)

6.- Com funciona el nostre cervell?.-

La nostra ment funciona per ones cerebrals i per dos hemisferis del cervell (F3R) i (R@N). La comprensió del doble record en el triple tractament de formes, algoritmes i narratives mentals dels records.-

Com ocupem el temps?

Identificar les principals tasques que es poden desglossar en la gestió de les formes de sensacions dels sabers SeNS, d'algoritmes mentals  i de les seves narratives.

DOBLE OFERTA DE: 

a.- Animar a identificar dianes d'aprenentatge i de blancs estels del record. A partir de l'estudi i dels exercicis.

b.- Tornar a l'hora de tutoria.

c.- Informació sobre l'organització de tallers Cooppel a l'institut i a l'Ateneu de Tarragona. Són tallers de meditació, de codificació, algoritmes, narratives (laboratori d'expressió mental) i de creació de materials de jocs i de trucs (Cooppelfactoria). Els trucs són accions enginyoses que aconsegueixen un efecte insospitat. 

7.- L'aplicació del codi en els camps del saber.-

En les diverses matèries, segons les necessitats identificades d'aprenentatge (N.I.A.)

Creació dels Blancs d'Estel d'Aprenentatges (BEA) a partir de les identificacions de les dianes (IDA).-

Una font d'entreteniment són les tasques que es proposen a Facebook o a Instagram, les guardo en el xat arxiu RUT (recursos útils a l'hora de la tutoria).

8.- El nostre laboratori d'expressió mental i de trucs.-

- Llenguatge verbal

1.- TRUCS.-  Ortografia catalana i castellana.-

2.- ORAL.- Oratòria: Intencions, responsabilitats i exposicions.

3.- APUNTS. Redacció

- Llenguatge matemàtic

Segons l'objecte particular del seu estudi, la matemàtica es divideix en geometria, àlgebra, anàlisi matemàtica, topologia, teoria de conjunts (conjunt), teoria dels nombres, càlcul de probabilitats i càlcul numèric.

4.- Divisibilitat

5.- Equacions

6.- Fraccions

- Llengües estrangeres: anglès, francès i alemany.-  

     7.- Conversa i escoltar gravacions


A l'hora de tutoria s'exposarà aproximadament aquest guió de 1r a 4t ESO.-

Explicació dirigida animadora de tasques puntuals. Amb el suport de la pissarra i d'un foli per cada alumne. Amb un foli en blanc on es doblega la part superior i es posa el nom de l'alumnat i el nom del grup del nivell i de la classe. I a la resta del seu foli l'alumnat anota els apunts de la sessió.

Després es valorarà de forma comparativa la capacitat de prendre apunts segons indicadors i criteris de la producció duta a terme.

Entrades populars