134.- INFORME FERRAN I TORRENT de la Cooppel Talents.- Posem noms a la investigació acció i pràctica reflexiva de la Causa Cooppel per la Pau
Causa Cooppel per la Pau
Informe Ferran i Torrent de la Cooppel Talents.
Jornades de reflexió dies 6, 7, 8 i 9 de febrer. Tarragona.
Tesi postulant dels Talents de la Causa Cooppel per la Pau
ASPECTES
Identificar tres aspectes dels Talents:
1.- Identificar situacions favorables a la conversa ajudem-nos C@LCs i a les mediacions positives i recollir casos i anècdotes.
2.- Identificar les necessitats d'aprenentatge (INA), ajudar a convertir-les en iniciatives de dianes d'aprenentge (IDA) per aconseguir el blanc estel del record (BER), allò que recordarem i que és un recurs mental per a donar resposta a una situació. Amb casos, anècdotes i exemples del codi F3R*R@N, en aplicació en les formes F3R en l'aplicació algorítmica i narrativa.
3.- Identificar fets de la Causa Cooppel per la Pau i els seus efectes i impactes.
ÍNDEX.-
A.- INTRODUCCIÓ: Tres conceptes clau.-
1.- Protocol postulant Causa Cooppel per la Pau.-
2.- La Comprensió del doble Record Disponible (CRD).-
3.- El triple tractament mental del record
Amb na Rosa Maria Codines i les persones que han donat suport moral el Cooppel d'avui és possible.-
1.- Protocol general DeFANS 2025-30,
DeFANS per la cooperació i per la pau. Som DeFANS de la UNESCO.-
D- Desig. Voluntat. Animació i suport motivacional.
e- entrada, context, entorn, on trobem la informació
F- Formes F3R. Iniciem els codis per a la interpretació i transcripció algoritmica del record i la seva narrativa
@- Algoritmes mentals R@ en l'aplicació en tota la comunicació que obre a la creativitat dels sabers
N- Narratives @N del record.
S- Satisfacció del procés i de la seva producció, d'acord al desig i al nostre potencial
2.- La comprensió del doble record disponibles.-
De la comprensió doble del record, amb el codi F3R*R@N on combina des del enfocament sistèmic inclusiu del "neurorecord analògic".
3.- Amb el triple tractament mental del record:
1.- Com si fos un mòbil, (Teoria de la Intel·ligència del PASS- Dra Carme Timoneda. Fundació Carme Vidal de Girona).
2.- Amb els algoritmes mentals del record ( Anàlisi de les decisions i el codi propi de Ferran)
i
3.- I les narratives del record pel sentit vital, (Kieran Egan IERG)
Promogudes com a pràctica per la Causa Cooppel per la Pau 2030
B.- Informe Ferran de la Cooppel 2030.-
La línia d'investigació educativa Cooppel és un pla format per diversos programes i els seus respectius projectes.
1.- Motius i recomanacions.-
2.- Pla general, programes i projectes.-
Pla general amb quatre programes: 1.- Atenció a les persones 2.- Atenció a les famílies 3.- Atenció a escoles i instituts 4.- Atenció a federacions i a associacions 5.- Atenció a residències assistides i centres de dia 6.- Priorem Priorat, programa de ràdio
3.- Estratègies, tàctiques i operacions.-
Tenim l'informe Ferran de la Cooppel en marxa per a 2030 (Informe Ferran-2030) amb les estratègies iniciades com la SaRA 1985-88, que inspirà el logo Sí, la RoC de 2013 més centrada en el sentit existencial i vital , l' HèCTOR 2007-08 i 2008-16, el ToMMY 2011-15 i les operacions com ÚRSULA 2003-2011.
2.- Propostes a curt termini.-
Febrer a juny 2025.-
1.- Elaborar el protocol DeFANS i el codi F3R*R@N.
2.- Qüestionaris de perfil Cooppel Talent
3.- Qüestionaris de perfil INS Cooppel Talent
4.- Constituir el Club INS Cooppel IAMF
5.- Oferir el taller Cooppel a la Xarxa docent: RED DIM EDU
6.- Contactes, explicacions i planificació per a nous clubs Cooppel INS a la ciutat de Tarragona, per exemple associació Logos.
7.- Consolidar el Club Cooppel Ateneu de Tarragona.
8.- Continuar en el INS Cooppel fins 2030.
COMENTAL ENTRADA EN CONSTRUCCIÓ
C.- Organització general de la Causa Cooppel
1.- Converses per motius d'aprenentatges, de dol, de Drets Humans, de mediació veïnal, en associacions o en federacions
2.- Tallers a fills i filles, a fills i filles i els seus pares i mares, a persones grans, a aules a hora de tutoria,
3.- Programa de ràdio mensual PRIOREM PRIORAT a ràdio Falset.
4.- Visites Cooppel de museus, espais naturals, rurals i urbans i exposicions temporals.
6.- APOSTOLAT C@LCs