134.- INFORME FERRAN I TORRENT de la Cooppel Talents.- Posem noms a la investigació acció i pràctica reflexiva de la Causa Cooppel per la Pau

 Causa Cooppel per la Pau

Informe Ferran i Torrent de la Cooppel Talents.

Jornades de reflexió dies  6, 7, 8 i 9 de febrer. Tarragona.

Tesi postulant dels Talents de la Causa Cooppel per la Pau

ASPECTES

Identificar tres aspectes dels Talents:

1.- Identificar situacions favorables a la conversa ajudem-nos C@LCs i a les mediacions positives i recollir casos i anècdotes.

2.- Identificar les necessitats d'aprenentatge (INA), ajudar a convertir-les en iniciatives de dianes d'aprenentge (IDA) per aconseguir el blanc estel del record (BER), allò que recordarem i que és un recurs mental per a donar resposta a una situació. Amb casos, anècdotes i exemples del codi F3R*R@N, en aplicació en les formes F3R en l'aplicació algorítmica i narrativa.

3.- Identificar fets de la Causa Cooppel per la Pau i els seus efectes i impactes. 


ÍNDEX.- 

A.- INTRODUCCIÓ: Tres conceptes clau.- 

1.- Protocol postulant Causa Cooppel per la Pau.-

2.- La Comprensió del doble Record Disponible (CRD).-

3.- El triple tractament mental del record

Amb na Rosa Maria Codines i les persones que han donat suport moral el Cooppel d'avui és possible.-


1.- Protocol general  DeFANS 2025-30, 

DeFANS per la cooperació i per la pau. Som DeFANS de la UNESCO.-

D- Desig. Voluntat. Animació i suport motivacional.

e- entrada, context, entorn, on trobem la informació

F- Formes F3R. Iniciem els codis per a la interpretació i transcripció algoritmica del record i la seva narrativa

@- Algoritmes mentals R@ en l'aplicació en tota la comunicació que obre a la creativitat dels sabers

N- Narratives @N del record.

S- Satisfacció del procés i de la seva producció, d'acord al desig i al nostre potencial

2.- La comprensió del doble record disponibles.-

De la comprensió doble del record, amb el codi F3R*R@N on combina des del enfocament sistèmic inclusiu del "neurorecord analògic".

3.- Amb el triple tractament mental del record: 

1.- Com si fos un mòbil, (Teoria de la Intel·ligència del PASS- Dra Carme Timoneda. Fundació Carme Vidal de Girona).

2.- Amb els algoritmes mentals del record ( Anàlisi de les decisions i el  codi propi de Ferran)

3.- I les narratives del record pel sentit vital, (Kieran Egan IERG) 

Promogudes com a pràctica per la Causa Cooppel per la Pau 2030

B.- Informe Ferran de la Cooppel 2030.-

La línia d'investigació educativa Cooppel és un pla format per diversos programes i els seus respectius projectes.

1.- Motius i recomanacions.-

2.- Pla general, programes i projectes.-

            Pla general amb quatre programes: 1.- Atenció a les persones  2.- Atenció a les famílies   3.- Atenció a escoles i instituts  4.- Atenció a federacions i a associacions  5.- Atenció a residències assistides i centres de dia   6.- Priorem Priorat, programa de ràdio 

3.- Estratègies, tàctiques i operacions.-

Tenim l'informe Ferran de la Cooppel en marxa per a 2030 (Informe Ferran-2030) amb les estratègies iniciades com la SaRA 1985-88, que inspirà el logo Sí, la RoC de 2013 més centrada en el sentit existencial i vital , l' HèCTOR 2007-08 i 2008-16, el ToMMY 2011-15 i les operacions com ÚRSULA 2003-2011.

            

2.- Propostes a curt termini.-

Febrer a juny 2025.-

1.- Elaborar el protocol DeFANS i el codi F3R*R@N.

2.- Qüestionaris de perfil Cooppel Talent

3.- Qüestionaris de perfil INS Cooppel Talent

4.- Constituir el Club INS Cooppel IAMF

5.- Oferir el taller Cooppel a la Xarxa docent: RED DIM EDU

6.- Contactes, explicacions i planificació per a nous clubs Cooppel INS a la ciutat de Tarragona, per exemple associació Logos.

7.- Consolidar el Club Cooppel Ateneu de Tarragona.

8.- Continuar en el INS Cooppel fins 2030.

COMENTAL ENTRADA EN CONSTRUCCIÓ

C.- Organització general de la Causa Cooppel

1.- Converses per motius d'aprenentatges, de dol, de Drets Humans, de mediació veïnal, en associacions o en federacions

2.- Tallers a fills i filles, a fills i filles i els seus pares i mares, a persones grans, a aules a hora de tutoria, 

3.- Programa de ràdio mensual PRIOREM PRIORAT a ràdio Falset.

4.- Visites Cooppel de museus, espais naturals, rurals i urbans i exposicions temporals.


5.- Inclusió 
Inclusió d'autories, tècniques i models referents científics o reconeguts per la comunitat científica i/o universitària.-
Model Sistèmic inclusiu d'altres recursos, principis i tècniques com model dins de les possibilitats. Estudiar i incorporar estratègies, tècniques i instruments de diversos models.-

Eneagrama


Test sobre l'eneagrama Són 180 items     10 minuts


El meu resultat és REFORMADOR



La construcció de la identitat i del sentit vital de Robert Dilts


6.- APOSTOLAT C@LCs
Apostolat lliure de la comunicació, de la conversa i de la sinodalitat.-
Informació sobre la programació diocesana, arxiprestals i parroquials.
Contacte, conèixer i donar a conèixer a grups i moviments cristians.
Participar i animar a grups parroquials de moviments cristians: Vida Creixent, CPM, Carismàtics, SAIOF, 
Informació a grups de xats de moviments cristians diocesans i parroquials.
Participar en informació, animació, orientació, assessorament i formació a nivell estatal (CEE) i moviments internacionals.

7.- OASIS.- 
Observatori, Anàlisi dels Aprenentatges,  Interpretació de dades i Informació, Orientació i Assessorament sobre Federacions, Organitzacions, Associacions, Internet i xarxes socials, Informatius i mitjans de comunicació i Anàlisi de Guions de la informació, de les obres literàries, de teatre, dels documents i dels films.

8.- CiS.- Com prenem dedicisions en la Tesi i en la Causa.-
Coordinació d'iniciatives solidàries (CiS) decisions, acords i recomanacions. Consell d'Orientació de la Tesi postulant.

Entrades populars