159.- Curs 2025-26.- Prioritats en l'animació, estudi, investigació, orientació i utilització de la pràctica Cooppel.-


EN CONSTRUCCIÓ

Causa Cooppel per la Pau  2030 ODS

Estem en el curs 2025-26.- 

Prioritats en l'animació, estudi, investigació, orientació i utilització de la pràctica Cooppel.- 


1.- Antecedents:

1975-85

1985-2000

2000-01

2004

2012 i 2013

2025


2.- Aspectes a tenir en compte:

2.1.- En Pràctica Reflexiva i la Investigació Acció

Fer accessible i senzill el marc conceptual i teòric amb exemples i anècdotes.

2.2.- A partir de consciència sobre els Drets Humans promoure, protegir i permetre estratègies per a fomentar la pacificació mental (UNESCO) i la Quality Rights (OMS).

2.3.- En les estratègies de la TESI (Tesi Estratègica Servei Investigació) postulant per aconseguir permisos, protecció en els Drets Humans i els suports a l'abast, i promoció en els àmbits d'atenció a les persones, a les famílies, als museus i biblioteques, a les associacions i a les federacions. Atenció amb mediació comunitària com a Jutge de Pau.

a.- L'aprenentatge servei comunitari 

b.- Les iniciatives solidàries


2.4.- Estratègies i operacions:

a) Atenció personalitzada a les persones:

- En el carrer i en llocs públics i espais culturals i socials.

- Atenció en la consulta escrita a what's i telegram.

b) Atenció a les famílies i als seus fills i filles.

- Institut A. de Martí i Franquès

- Ateneu de Tarragona

c) Atenció a les associacions en vocalies o tasques estables:

- AESPAT

- Ateneu de Tarragona

- Apostolat de la Comunicació i de la Conversa (C@LCs)

d) Atenció a les federacions:

- AVF Segle XXI. Federació veïnal Segle XXI de Tarragona. Secretaria de comunicació i mediació.Des de 2019. Atenció mediadora comunitària des de 2000.

- Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS). Coordinació general des de 2001. Coordinació representant des de 2023.

e) Atenció a museus i biblioteques:

- Museu municipal de Cabacés, Caixa Fòrum i Museo El Port de Tarragona

- Biblioteques INS Martí Franquès, Biblioteca Pública i biblioteca Ateneu de Tarragona

- Participació activa amb presència i organització de tallers telemàtics dins de les Jornades estatals DIM EDU Global de professionals de l'ensenyament.


3.- Prioritats en el curs 2025-26.- 

Qx = fonètic  (Cupèl)  escrit COOPPEL

Més relacionat amb el Cooppel

3.1.- Recollir anècdotes. Experiments personals, familiars i socials    Qx TECA

3.2.- Recopilar Dianes d'Aprenentatge i Blancs del Record. Qx D@BR

3.3.- Elaborar veus, fotos i videoclics i narratives per a composar una videocreació divulgadora del Cooppel. Qx @RCS

3.4.- Investigar sobre com podem finançar el projecte docència Cooppel pel curs 2026-27. Qx LOGOS

Més interessat amb la salut personal i familiar. Incidència general.

3.5.- Investigar sobre els recursos en salut de cara a la presa de decisions pel gener 2026. Qx SALUT.-

Més implicació en la Mediació Comunitària

3.6.- Tarragona, ciutat i el Priorat. Qx MEDIACEPiT

Entrades populars