160.- Les proposicions dels beneficis de la tesi Cooppel 2030 ODS.-
1.- Cooppel és una pràctica sistèmica inclusiva.-
La pràctica habitual dels exercicis de concentració, meditació i codificació que denominem Cooppel pel seu valor i pel seu sentit cooperatiu cerebral, cos-ment i relacional suposen una millora del record i de la comprensió en l'actitud d'aprendre a aprendre.
Transparència de la investigació feta entre el 2012 i avui:
- Suport moral d'Arcadi Oliveres al projecte de la Causa Cooppel per la Pau. Sala de Graus. Campus Catalunya. URV 29-X-2012
- Reconeixement honorífic de l'Ateneu de Tarragona a la pràctica amb famílies del Cooppel en el curs 2012-13. 22-05-13
- Ponència en el congrès internacional de psicologia i Anàlisi Transaccional a Madrid, 2014
La Asociación Española de Análisis Transaccional (AESPAT) ha organizado el XVI Congreso Español de Análisis Transaccional y el IV Congreso Internacional de Psicología Humanista. Las fechas son el 25, 26 y 27 de Septiembre de 2014.
- Comunicacions en els congresos internacionals de pedagogia de 2022 a la Universitat de Lleida i 2024 a la Universitat d'Andorra-Seu d'Urgell, organitzats per la SCP-IEC.
- Segon premi del COPEC: Col·legi de Pedagogia de Catalunya. 2023
- Informe de valoració pedagògica del Cooppel per en Martí Teixidó, expresident de la Societat Catalana de Pedagogia (IEC) i inspector d'educació jubilat 2023.
2.- Els petits hàbits influeixen en l'èxit.-
Els petits canvis, resultats extraordinaris del mètode fàcil i efectiu per construir bons hàbits i desterrar els dolents té una incidència molt important en la família i en l'escola, abans d'arribar a l'institut.
Si podem influir en els hàbits familiars i de l'entorn podrem ajudar a millorar el seu rendiment acadèmic, a tenir una actitud per aprendre, produir creativament estratègies per aprendre i més satisfacció en els resultats.
CLEAR, James "Hàbits atòmics" Arallibres 2024 Sisena edició.



