117.- Compromès en la Pedagogia Transcomentalista.-

Aportar quelcom en la vida a la humanitat és un repte de tota persona humana.
CAL FER-SE AMB UN LLENGUATGE SENZILL MALGRAT CAL FAMILIARITZAR-SE


A.- Introducció.- 

1.- A favor del dia internacional de la Pedagogia i de la Causa Cooppel per la Pau. Pedagogia Transcomentalista. Màxim 2030.-

2.- Publicació en el butlletí de la SCP-IEC de dos articles:

https://raco.cat/index.php/ButlletiSCP/article/view/23365/318229     1990

https://raco.cat/index.php/ButlletiSCP/article/view/149652/201553     1996

3.- Comunicant, jornalista de les DIM EDU Global curs 2024-25 i congressista en el II Congrés Internacional de Pedagogia 2024 de la SCP-IEC Andorra- Seu d'Urgell.

4.- Ponent del I Congrés Internacional de Psicologia Humanista i Anàlisi Transaccional, Madrid 2014. Comunicant del I Congrés Internacional de Pedagogia, Lleida 2022. Comunicant, jornalista des de 2017 a les jornades DIM EDU Global

Aprendre la pràctica Cooppel és molt més fàcil que jugar als escacs i a molts jocs de taula i de tauler. 

T'INVITEM A QUÈ APRENGUIS A MOURE LES TEVES FITXES MENTALS PER A APRENDRE A APRENDRE MILLOR AMB EL MATEIX ESFORÇ.

Comental (QL 117-04) Avui dimarts dia 3 de setembre de 2024.-

B.- Novetats en el plantejament científic de la tesi postulant de la Causa Cooppel per la Pau 2030.

1.- TR@NS  Com aprenem a aprendre?

Principals conceptes  TR@NS: (dit pols)

2.- Transcomentalista psicopedagògic

3.- Transmediació social i cultural: 

4.- Transnarratives culturals en set dimensions

5.- Transparència científica i social. INTEL·LIGÈNCIA SOLIDÀRIA.-

En comú: 

COMUNITÀRIA BASADA EN LA CONVERSA I LES COMENTALS.- 

1.- Tractament del Record en l'Aprenentatge Narratiu i Neurosensorial   TR@ANs. Amb tècniques i jocs. Com millorem el record? el dit gros. 

2.- Transcomentalista psicopedagògic comunitari.- LA CAUSA COOPPEL PER LA PAU  (dit índex) Cap a on anem?.- 

Pedagogia crítica i metodològica ciutadana de FERRAN Jim, amb tres aspectes clau.

3.- Transmediació comunitària social i cultural.-  LA CONVERSA NEGOCIADORA I MEDIADORA (C@LCs). Dit cor. Com ho fem?

Cada persona por prendre part de la mediació segons el seu rol, identitat, pertinença i participació en el mateix.

4.- Transnarratives mentals sistèmiques inclusives culturals en cinc dimensions.- Dit anell . Què aconseguim?

COMPRENSIÓ DEL RECORD DISPONIBLE 

Són narratives que traspassen d'una plataforma a una altra o d'un context a altres per mitjà dels comentals que tenen en comú el sentit cooperatiu mental

https://www.studocu.com/ca-es/document/universitat-rovira-i-virgili/fonaments-del-periodisme/apuntes-fonaments-del-periodisme-ano-2020-2021/15352026

a.- Sobre la pròpia ment: Transmeditació.

b.- Sobre la meva ment i el meu cos: Transmental Somàtica.

Aquí ja es traspassa en los cos i ment en els tres entorns socials, culturals i educatius propers. 

c.- Sobre l'entorn personalitzat més proper i accessible. Àmbit convencional i de contracte. Context familiar, escola, grups d'amistat.

d.- Oberts al món. Tots tenim drets. Escala de convivència, comunitat o associació veínal, etc.

e.- Oberts a la humanitat. Tots som iguals. Intel·ligència Solidària. Voluntariat social i d'altres tipologies en solidaritat.

5.- CENTRAL INTEL·LIGÈNCIA SOLIDÀRIA (C.I.S.) (dit petit). "Coordinació de la cooperació d'iniciatives solidàries". Com ens identifiquem?

Explicar, compartir, escoltar i conviure experiències solidàries constructives.

- La comunitat més propera

- Les comunitats institucionals relacionades amb la convivència

- Les comunitats socials

- La comunitat científica de les universitats, IEC i altres entitats o institucions públiques com fundacions privades.

- La comunitat i el poder dels reconeixements i de la difusió.

C.- QUESTIONS DE LA INVESTIGACIÓ

És pot mesurar o comparar les decisions, la seva intensitat, la seva pressió de consciència, etc.?.

Identificar les fitxes mentals  FVR i les peces de joc mental IPSOS.- (NeuroMobilització Sensorial)

El dia 03 de setembre 2024 llanço les IPSOS, que vol dir pel fet mateix, immediatament a l'acte del pensament, de la imaginació i de els operacions Piagetanes.

Un FVR (fur) és la unitat sòlida de la neuromobilització mental de les fotos, videos o ràdios o veus, davant un pensament resolutiu, preventiu o restauratiu. És els fills mentals o els caps de corda.

Mentre que l'IPSOS és pel fet mateix, immediatament a l'acte d'imaginar o de pensar on podem llegir i interpretar el FVR i amb l'IPSOS a més  de la FVR Interpretem les Proposicions Solvents Operacionals Sensoneuronals  de la Imaginació Promotora en màxima prioritat i òptima importància: SOS.

Passem de les narratives FVR a les IPSOS per a descobrir i construir algoritmes mentals, equacions mentals, dianes i blancs del record d'aprenentatge i estels mentals del record. 

Les IPSOS formen les transnarratives sistèmiques inclusives a través de les narratives neurosensorials (FVR), dels processos cognitius o perfils mentals, dels processos relacionals o patrons mentals. Per acabar en el sistèmic inclusiu els estils vitals.

En set moviments o passos del saber: tenir, fer, estar, ser, crear-cooperar (Cooppel), amb els disponibles i els factuals de Tauler Cooppel 9X9 dels Sabers.

Els IPSOS són alliberadors i empoderadors per afrontar els prejudicis, les supersticions, els mecanismes de defensa (cognitius) , els jocs de poder i els jocs psicològics (relacionals).


SOS per motivar els IPSOS en les persones. Per mitjà de la conversa, els comentaris, els comentals i les transnarratives comentalistes.


D.- Oferta.- 

Tot això s'apren en el MÀSTER COOPPEL i en els espais planificats de COOPPEL INSTITUT.






E.- APLICACIONS

L'aplicació en el càlcul matemàtic el nombres solvents i incondicionals i la suma i la resta i els nombres insolvents o condicionals de la multiplicació i de la divisió. L'aplicació del transcomentalisme de l'anàlisi decisional en nens i nenes i adolescents en el càlcul mental.. Tallers proper a dur a terme a arreu i a l'institut AMiF.-

Les narratives de les converses sobre el que vivim i sobre el que ens queda de les vivències en el record.

F.- UNES FRASES FINALS.-

" Tenim i tinc narratives per tant existeixo i existim, de forma plena o esclava. Decideixo ls narratives, sobreexisteixo i sobrevisc. És qüestió de l'acceptació del sentit després d'un dol vital"

"Més enllà i a través de les narratives vitals de l'aprenentatge construïm les transnarratives del sentit de les nostres vides".

"De la conversa construim comentaris, dels comentaris perfilem comentals i dels comentals confirmem transnarratives que ajuden a construir la pau en la ment de ls persones".

Entrades populars