140.- TESI POSTULANT Pràcticament ja tenim el disseny del Codi dels Límits Mentals (CLM).-

Causa Cooppel per la Pau 2030

A.- Necessitats d'investigar i crear un argot propi de marc conceptual i teòric.- 

Necessitem el disseny i l'enginy per a investigar i estudiar com podem ajudar als altres i a la vegada ajudar-nos a nosaltres mateixos.-

Ja tenim clar el com fer-ho! per a observar, analitzar i recollir dades, interpretar i generar llenguatge algorítmic.

- Observació de les converses i les conductes, així com les intencions i les produccions

- Salutació i conversa o consulta i després conversa. Oratòria i Lectura Comprensiva

- Pràctica reflexiva de tota conversa, conducta com producció.

- Registre de notes, apunts, produccions sobre els errors- esmenes, les expressions dels algoritmes mentals com esbossos i proves (fotos, veus, videoclips, materials creats)

Investigació-Acció científica

Avui dia 21 de febrer de 2025

B.- Jocs de paraules.-

Ho denomino el disseny i l'enginy del Codi segons el principi dels Límits Mentals.

Mòbil: Causa Cooppel per la Pau, pla general.

Disseny del principi del Codi dels Límits Mentals ( CLM) que dona com a resultat el Codi Enginy Mental: F3RR@N.

Marca personal i jurídica: COOPPEL

Disseny de la lògica algorítmica del Record: RECORD@L 


Repassem les paraules noves:

Una paraula: Cooppel, F3RR@N, Record@l

Dues paraules: Record+@l

Dues síl·labes: F3R, R@N

Tres síl·labes: Co, Op, Pel; Pol,Vo,Ra

Quatre síl·labes: DI+NA+MI+TA

Cinc lletres: FiLMS, C@MPS, ReLAC, ESTiL


C.- Mòbil o motivació (missió).- 

Tesi postulant aplicativa i del valor difusor i propagador per l'interès social del Record.

Codi dels Límits Mentals de la Comprensió del Record Disponible en el Tractament del Record en l'Aprenentatge de Narratives amb la referència SensoriNeuronal (SN).-

Filosofia Transcomentalista de FERRAN jm.

Piràmide del comportament mental i transmental de Ferran jm de la Cooppel:


Exemple de piràmide de Maslow de la jerarquia de les necessitats humanes i de la motivació

D.- Literatura de la Piràmide Cooppel.-

Ús de les metàfores, les al·legories, els acròstics, les sigles i els acrònims.

Tres Principis POL+VO+RA

- Recordem millor en propostes d'orientació lúdica mental (POL)

- Recordem millor si fem funcionar els dos hemisferis cerebrals amb l'enginy de la lògica de les estratègies algorítmiques del pensament en els processos emocionals i/o lògics segons el codi o codificació F3RR@N,  amb els jocs mentals F3R, R@N,  GR@Mat en cinc nivells de la base a la punt de la piràmide Ferran. Voluntat organitzativa mental (VO)

- Relacional afectiva (RA)

Comencem per la base:

1.- Sensorineuronal mòbil.- Nivell neurosensorial

FiLMS: Funció intel·lectual Límits Mentals Sensacionals: Formes, funcions, finalitats, impulsors, límits dels mapes de la ment (factuals,algorítmics, narratius) i sentiments (emocions i guions AT). Impressió, percepció, apreciació... cap de corda (comportament mental i comportament observable). 

TP.PASS.- La ment funciona com un mòbil smartfhone: 

Codis FiLMS: (1,2,3) Codis FVR, (4) Autoritat o direcció mental, (5) Sentiments o qualitat, 

Fase de la Concentració en les Ones cerebrals pel Silenci Mental (CO). Concentració i observació.

Aprenem a fer preguntes. Inici de la conversa amb l'entrada informativa, intrapersonal i interpersonal.

2.- Cognitiu.- 

Fase Operativa piagetana dels Processos (OP)

Processos cognitius:

C@MPS: Cognició algorítmica mental per processos sensorineuronals (MPS). Coneixements= Aliments. Des de la caça, (1) caçar coneixements (C), (2) Associar-los i trobar famílies (@), (3) Minar en el neurorecord (aigua, sal, or,...), (4) Pescar i (5) Sembrar.  

Cicle de l'aprenentatge: 

Nevera (memòria i record mental + informació externa), cuina (comprensió, tractament del record i de la informació), plat (presentació lúdica algorítmica amb el treball),  menjar (tasques de representació mental), rumiar (doble representació i ensenyar), fer la digestió, comprovar energia, continguts, competències i eliminar residus. 

Construcció d'algoritmes MPS, els jocs mentals GR@MAT o millor dit algoritmes gramaticals combinats amb matemàtiques.

Aprenentatge de preguntes intrapersonals

3.- Relacions personals.-

RELAC. Relacions personals i interpersonals en els criteris Educatius, de la Lògica, de l' Ambient motivant i de la Comunicació positiva.

Metàfores: 

Relació bipolar transversal de deixar fer o de sobreprotecció, com ens relacionem en la família, en l'escola, etc.

1.- (R) Recursos sos de llocs.- Hospital, presó o cementiri. Limiten les emocions de por, ràbia, tristesa. Absència o dificultats de sincronia de l'alegria i l'estima o afecte. Aïllament per malaltia, ràbia a l'exterior a casa més seguretat, els de fora tenen por i els de dins no tenen cap motivació ni interès. Por, ràbia i tristesa.

2.- (E) Edifici de parets.- Castell. Limitació mental de la por, a dins dona més seguretat, refugi i en defensiva. Por i ràbia defensiva.

3.- (L) Luxe.- Palau. Limitació mental de l'alegria, exhibició, categoria de la relació, voluntat de luxe.

4.- (A) Arxius útils.- Biblioteca o museu. Col·leccionisme, exhibició, prestam o donació, emocions i sentiments més equilibrats

5.- (C) Colònies i/o clubs Cooppel. Equilibri i cooperació. Llar aprenentatge i educativa.

Aprenentatge de preguntes interpersonals

4.- Creacions personals i col·lectives. Actius creatius davant el tractament del record en:

Nc,S, IL, E, NCiS
(1) Narratives i comentals, (2) Salut, (3) Identificar dianes i implicació en els llenguatges, (4) experiència personal compartida, (5) novel·la NCiS (escriure, compartir i millorar).

Creacions orals (oratòria), gràfica i literària.

Jocs Cooppel: cooperació en els processos PEL:

- Jocs de Consultactiva INA+IDA= BER. Es parteix de la consulta i com construim el blanc de l'estel del record. A la meta es canta "esmenal"
- Jocs 3ROLS (2012) =   XULS + tres persones jugadores. En rols d'orientació lúdica seqencial Creació de materials i de jocs de taula i de tauler. Amb Tauler Cooppel 3ROLS. A la meta es canta "cooppel". Exemples Jocs DAI (1990), TOP (1989), APCIISE (1996).
- Jocs RECORD@L: llenguatge i lògica del record. Ús de les formes i del processos algorímics en el record. A la meta es canta "cordal"
- Jocs GR@MAT: de càlcul mental de la gramàtica en combinació amb la matemàtica. A la meta és canta "gram".
- Jocs M@T: de càlcul mental matemàtic, algorítmia i transcripció narrativa. A la meta es canta "mat".

Aprenentatge creatiu de preguntes 

PUNTA DE LA PIRÀMIDE

5.- Estil de vida.-

ESTiL: Estil de Supervivència, de les Tecnologies i de la Logística en la vida. El paper en els estils de vida de la IA. Tenim cinc factors d'estil:

PUNTA FINAL 

1.- (E) Esperit.- Col·laboració o creació de rol Cooppel. Fruit dels jocs d'identitat, rols i estratègia (IRES). Disponibilitat limitada.

2.- (S) Sentit vital. Tendència, vocació i identitat basat en la piràmide de Robert Dilts. Ikigai. Piràmide de L. Kohlberg. Preguntes clau: Qui soc? Com soc? Quan soc? Què soc?

3.- (T) Tasques. Factors PART: pragmaticitat, acció, reflexió, teoria

4.- (i) iniciatives.- Factors CAPS: control, anàlisi, promoció, sostenibilitat.

 5.- (L) Lúdic. Jocs Cooppel: amb els valores disponibilitat cooperativa coherent, autèntica, lleial, competent, senzillesa. Lectura comprensiva i oratòria. Jocs d'identitat, rols i estratègia (IRES)

          BASE DE LA PUNTA DE LA PIRÀMIDE 

Aprenentatge de principis i de narrativa del sentit de la vida.


Resum de la Piràmide del Record de Ferran:

Base: 1.- Observar i gestionar les formes mentals (FVR+A+S) en concentració de les ones (CO) cerebrals. , 

Estructura: 2.- Operativa de processos (OP) C@MPS, 3.- Relacional intrapersonal i interpersonal en processos emocionals lògics (PEL) 4. Creacions RECORD@L: orals i escrites: Llenguatge i lògica algorítmica i narrativa 

Punta: 5.- Estil de vida : LiTSE (d' ESTiL)


E.- En marxa:
          AIXÒ de la Investigació Cooppel.- 

"Això" En memòria al mot singular del meu poble.

Arxius Investigació per (X) l'Observació oberta Qx.             

X: ICS  Investigació Creativa Sensoneuronal de la Intel·ligència Creativa Solidària.

Objectiu:

Recopilar les formes i els seus algoritmes  del llenguatge del Record (Record@l) en la resolució de dianes d'aprenentatge detectades dins del pla Cooppel i l'aplicació del codi mental F3RR@N.- A la fi de proposar estratègies lúdiques efectives d'aprenentatge per a trobar un equilibri positiu entre la Intel·ligència Natural (IN) i la Intel·ligència Artificial (IA).

Relació de l'AIXÒ de la Investigació Cooppel.- 12 apartats

1.- Maleta INS Cooppel de la gestió del programa

2.- Carpeta sobre els apunts presos a l'hora de tutoria en la meva  visita a les aules

3.- Codi vermell o bloc petit del Codi F3RR@N

4.- Arxiu digital Això de les consultes: fotos, videoclips i veus.

5.- Carpeta de consultes fetes i tractament TR@NS

6.- Bloc de paper sobre persones: casos i organització de les persones i notes

7.- Bloc marró de mentoria social: Yha i Ali

8.- Bloc de casos de mentoria social i lingüística, metodologia per persona i anècdotes.

9.- Bloc de Vol Cat CpNL de tres persones dels dimarts al matí i una persona els dimecres a la tarda

10.- Bloc de recollida de trucs matemàtics per a mostrar-los per aprendre.

11.- Conjunt de blocs digitals Blogspot

12.- Dos blocs en paper sobre la síntesi de la tesi postulant Cooppel (Record) per la Pau

Entrades populars