140.- TESI POSTULANT Pràcticament ja tenim el disseny del Codi dels Límits Mentals (CLM).-
Causa Cooppel per la Pau 2030
A.- Necessitats d'investigar i crear un argot propi de marc conceptual i teòric.-
Necessitem el disseny i l'enginy per a investigar i estudiar com podem ajudar als altres i a la vegada ajudar-nos a nosaltres mateixos.-
Ja tenim clar el com fer-ho! per a observar, analitzar i recollir dades, interpretar i generar llenguatge algorítmic.
- Observació de les converses i les conductes, així com les intencions i les produccions
- Salutació i conversa o consulta i després conversa. Oratòria i Lectura Comprensiva
- Pràctica reflexiva de tota conversa, conducta com producció.
- Registre de notes, apunts, produccions sobre els errors- esmenes, les expressions dels algoritmes mentals com esbossos i proves (fotos, veus, videoclips, materials creats)
Investigació-Acció científica
Avui dia 21 de febrer de 2025
B.- Jocs de paraules.-
Ho denomino el disseny i l'enginy del Codi segons el principi dels Límits Mentals.
Mòbil: Causa Cooppel per la Pau, pla general.
Disseny del principi del Codi dels Límits Mentals ( CLM) que dona com a resultat el Codi Enginy Mental: F3RR@N.
Marca personal i jurídica: COOPPEL
Disseny de la lògica algorítmica del Record: RECORD@L
Repassem les paraules noves:
Una paraula: Cooppel, F3RR@N, Record@l
Dues paraules: Record+@l
Dues síl·labes: F3R, R@N
Tres síl·labes: Co, Op, Pel; Pol,Vo,Ra
Quatre síl·labes: DI+NA+MI+TA
Cinc lletres: FiLMS, C@MPS, ReLAC, ESTiL
C.- Mòbil o motivació (missió).-
Tesi postulant aplicativa i del valor difusor i propagador per l'interès social del Record.
Codi dels Límits Mentals de la Comprensió del Record Disponible en el Tractament del Record en l'Aprenentatge de Narratives amb la referència SensoriNeuronal (SN).-
Filosofia Transcomentalista de FERRAN jm.
Piràmide del comportament mental i transmental de Ferran jm de la Cooppel:
Exemple de piràmide de Maslow de la jerarquia de les necessitats humanes i de la motivació
D.- Literatura de la Piràmide Cooppel.-
Ús de les metàfores, les al·legories, els acròstics, les sigles i els acrònims.
Tres Principis POL+VO+RA
- Recordem millor en propostes d'orientació lúdica mental (POL)
- Recordem millor si fem funcionar els dos hemisferis cerebrals amb l'enginy de la lògica de les estratègies algorítmiques del pensament en els processos emocionals i/o lògics segons el codi o codificació F3RR@N, amb els jocs mentals F3R, R@N, GR@Mat en cinc nivells de la base a la punt de la piràmide Ferran. Voluntat organitzativa mental (VO)
- Relacional afectiva (RA)
Comencem per la base:
1.- Sensorineuronal mòbil.- Nivell neurosensorial
FiLMS: Funció intel·lectual Límits Mentals Sensacionals: Formes, funcions, finalitats, impulsors, límits dels mapes de la ment (factuals,algorítmics, narratius) i sentiments (emocions i guions AT). Impressió, percepció, apreciació... cap de corda (comportament mental i comportament observable).
TP.PASS.- La ment funciona com un mòbil smartfhone:
Codis FiLMS: (1,2,3) Codis FVR, (4) Autoritat o direcció mental, (5) Sentiments o qualitat,
Fase de la Concentració en les Ones cerebrals pel Silenci Mental (CO). Concentració i observació.
Aprenem a fer preguntes. Inici de la conversa amb l'entrada informativa, intrapersonal i interpersonal.
2.- Cognitiu.-
Fase Operativa piagetana dels Processos (OP)
Processos cognitius:
C@MPS: Cognició algorítmica mental per processos sensorineuronals (MPS). Coneixements= Aliments. Des de la caça, (1) caçar coneixements (C), (2) Associar-los i trobar famílies (@), (3) Minar en el neurorecord (aigua, sal, or,...), (4) Pescar i (5) Sembrar.
Cicle de l'aprenentatge:
Nevera (memòria i record mental + informació externa), cuina (comprensió, tractament del record i de la informació), plat (presentació lúdica algorítmica amb el treball), menjar (tasques de representació mental), rumiar (doble representació i ensenyar), fer la digestió, comprovar energia, continguts, competències i eliminar residus.
Construcció d'algoritmes MPS, els jocs mentals GR@MAT o millor dit algoritmes gramaticals combinats amb matemàtiques.
Aprenentatge de preguntes intrapersonals
3.- Relacions personals.-
RELAC. Relacions personals i interpersonals en els criteris Educatius, de la Lògica, de l' Ambient motivant i de la Comunicació positiva.
Metàfores:
Relació bipolar transversal de deixar fer o de sobreprotecció, com ens relacionem en la família, en l'escola, etc.
1.- (R) Recursos sos de llocs.- Hospital, presó o cementiri. Limiten les emocions de por, ràbia, tristesa. Absència o dificultats de sincronia de l'alegria i l'estima o afecte. Aïllament per malaltia, ràbia a l'exterior a casa més seguretat, els de fora tenen por i els de dins no tenen cap motivació ni interès. Por, ràbia i tristesa.
2.- (E) Edifici de parets.- Castell. Limitació mental de la por, a dins dona més seguretat, refugi i en defensiva. Por i ràbia defensiva.
3.- (L) Luxe.- Palau. Limitació mental de l'alegria, exhibició, categoria de la relació, voluntat de luxe.
4.- (A) Arxius útils.- Biblioteca o museu. Col·leccionisme, exhibició, prestam o donació, emocions i sentiments més equilibrats
5.- (C) Colònies i/o clubs Cooppel. Equilibri i cooperació. Llar aprenentatge i educativa.
Aprenentatge de preguntes interpersonals
4.- Creacions personals i col·lectives. Actius creatius davant el tractament del record en:
Nc,S, IL, E, NCiS
(1) Narratives i comentals, (2) Salut, (3) Identificar dianes i implicació en els llenguatges, (4) experiència personal compartida, (5) novel·la NCiS (escriure, compartir i millorar).
Creacions orals (oratòria), gràfica i literària.
Jocs Cooppel: cooperació en els processos PEL:
Aprenentatge creatiu de preguntes
PUNTA DE LA PIRÀMIDE
5.- Estil de vida.-
ESTiL: Estil de Supervivència, de les Tecnologies i de la Logística en la vida. El paper en els estils de vida de la IA. Tenim cinc factors d'estil:
PUNTA FINAL
1.- (E) Esperit.- Col·laboració o creació de rol Cooppel. Fruit dels jocs d'identitat, rols i estratègia (IRES). Disponibilitat limitada.
2.- (S) Sentit vital. Tendència, vocació i identitat basat en la piràmide de Robert Dilts. Ikigai. Piràmide de L. Kohlberg. Preguntes clau: Qui soc? Com soc? Quan soc? Què soc?
3.- (T) Tasques. Factors PART: pragmaticitat, acció, reflexió, teoria
4.- (i) iniciatives.- Factors CAPS: control, anàlisi, promoció, sostenibilitat.
5.- (L) Lúdic. Jocs Cooppel: amb els valores disponibilitat cooperativa coherent, autèntica, lleial, competent, senzillesa. Lectura comprensiva i oratòria. Jocs d'identitat, rols i estratègia (IRES)
BASE DE LA PUNTA DE LA PIRÀMIDE
Aprenentatge de principis i de narrativa del sentit de la vida.
Resum de la Piràmide del Record de Ferran:
Base: 1.- Observar i gestionar les formes mentals (FVR+A+S) en concentració de les ones (CO) cerebrals. ,
Estructura: 2.- Operativa de processos (OP) C@MPS, 3.- Relacional intrapersonal i interpersonal en processos emocionals lògics (PEL) 4. Creacions RECORD@L: orals i escrites: Llenguatge i lògica algorítmica i narrativa
Punta: 5.- Estil de vida : LiTSE (d' ESTiL)
"Això" En memòria al mot singular del meu poble.
Arxius Investigació per (X) l'Observació oberta Qx.
X: ICS Investigació Creativa Sensoneuronal de la Intel·ligència Creativa Solidària.
Objectiu:
Recopilar les formes i els seus algoritmes del llenguatge del Record (Record@l) en la resolució de dianes d'aprenentatge detectades dins del pla Cooppel i l'aplicació del codi mental F3RR@N.- A la fi de proposar estratègies lúdiques efectives d'aprenentatge per a trobar un equilibri positiu entre la Intel·ligència Natural (IN) i la Intel·ligència Artificial (IA).
Relació de l'AIXÒ de la Investigació Cooppel.- 12 apartats
1.- Maleta INS Cooppel de la gestió del programa
2.- Carpeta sobre els apunts presos a l'hora de tutoria en la meva visita a les aules
3.- Codi vermell o bloc petit del Codi F3RR@N
4.- Arxiu digital Això de les consultes: fotos, videoclips i veus.
5.- Carpeta de consultes fetes i tractament TR@NS
6.- Bloc de paper sobre persones: casos i organització de les persones i notes
7.- Bloc marró de mentoria social: Yha i Ali
8.- Bloc de casos de mentoria social i lingüística, metodologia per persona i anècdotes.
9.- Bloc de Vol Cat CpNL de tres persones dels dimarts al matí i una persona els dimecres a la tarda
10.- Bloc de recollida de trucs matemàtics per a mostrar-los per aprendre.
11.- Conjunt de blocs digitals Blogspot
12.- Dos blocs en paper sobre la síntesi de la tesi postulant Cooppel (Record) per la Pau