141.- TALS Tasques per a l' "Action Research" de la pràctica Cooppel.-

TASQUES APRENENTATGE LECTOR SENSORINEURONAL.   TALS.- 

COM DUR A TERME LA INVESTIGACIÓ COOPPEL.- 

Com es mou? 

Motivar, Observar i Unificar accions (MOU)

Cooppel suposa una preparació esportiva i un entrenament cultural, pràctica esportiva del cos, de la respiració i del llenguatge del Record i de la Motivació. Esport Mental.

Tipus de tasques TALS per a l'"Action Research" de la pràctica Cooppel

TAL de Transcomentalista  (TransmenTALista)

TALS: Tasques del Neuroaprenentatge o més concretament del tractament TR@NS Aprendre amb la Lectura Sensorineuronal (LS).  J.M. Ferran. Jornades RED DIM EDU 2025

PROTOCOLS I QÜESTIONARIS DE LA COOPPEL TSTS, 

Valors.- Esma, enginy, seny, sentit comú...etc

Actius: AEIOU del Cooppel

- Aprenentatge per càpsules Cooppel

- Emprenedoria, emprendiment per consultes i de l'oratòria Cooppel 

- Indicadors de qualitat, seguretat i certesa

- Observació del comportament 

- Ús de jocs de taula i dels recursos Cooppel.


Nom       Funció             Finalitats

- Tasts- Aprenentatge.-  T@STS      

Tasques per aprendre les tècniques de la pràctica Cooppel amb rúbriques mentals. Participar en les sessions  Tallers CoM3NTS i d'Oratòria com de Lectura Comprensiva

- Tests- Empoderament.- DECISION@L  

Elaborar un rol amb un pla APS d'estratègies dins del projecte personal compartit amb altres amb sentit d'empoderament personal i col·lectiu. Emprenedoria. Què soc i vull ser? Vull aprendre la pràctica Cooppel i entrenar-me i veure que milloro en tots els aspectes. Diari.-  Agenda

- Tists-  Indicadors.-    ADON@R(-se)

Es generen indicadors i criteris per a prendre decisions mentals personalitzades. Índex. Escriure al diari o agenda. Aplicar-lo al taller d'oratòria.

- Tosts- Observació.-  RECORD@L          

Tasca observadora mental a nivell espontani. Com observem i com podem observar el que altres observen i com pensen i ho comuniquen. Converses aprenentatge objecte observació.

- Tusts- Útils.- Usar jocs de taula i de tauler fabricats per les participants   F@CTO                   

Tasca per a usar els recursos com el codi mental, jocs Cooppel i tasques  per a l'entrenament de la pràctica Cooppel.



Per exemple el Tauler SER Cooppel: 

Tauler Ser Escacs del Record de 9X9

SER: Saber Emprendre el Record. Quan es topen les peces de cada jugador, es canta "SER Cooppel" i la producció mental corresponent al disponible 

Dues línies de peces, al davant 9 peons o fitxes (factuals). 

En la segona línia o retaguàrdia els disponibles: dos torres (F), dos cavalls (V), dos alfils (R), una llanterna (LL) i una directiva (D). I el del Silenci mental (S). Total: 9

Cinc columnes: 1.- Tenir, 2.- Fer, 3.- Estar, 4.- Saber explicar, 5.- Ser (Cooppel) o el rol de disponibilitat creativa i cooperativa aplicant el llenguatge algorítmic del record.

A les files els peons per torns avancen un moviment, a cada moviment segons el disponible corresponent elaborem un algoritme i tot seguit una curta narrativa.

Joc que fomenta la comunicació, la creativitat i la cooperació. Tasques d'Interiorització Mental

Tenim una ment que precisa trobar els seus mobles, una ment moblada. Una ment que es capaç de controlar els caps de corda, com si fossin peces mentals que cal jugar per a entrenar i disposar en el moment més adequat.


La Cooppel, femení, com a causa, pràctica i com a investigació. Des de 1976                  

Entrades populars