145.- DICCIONARI COOPPEL 2030.- Vocabulari 20 del marc teòric de la Causa Cooppel per la Pau 2030.-

 Un total de 20 conceptes nous i propis del nostre marc conceptual i en les tres línies d'investigació de la tesi postulant de la Causa Cooppel per la Pau 2030.


Intel·ligència Solidària (iS) del nostre Sí de tots els colors i de totes les formes

Causa i tesi postulant Cooppel per la Pau 2030

Concepte 01

DICCIONARI COOPPEL 30.- 

1.- Què? 

Consisteix en la relació del vocabulari del marc teòric de la Causa Cooppel per la Pau i de la seva tesi postulant.- Seguint la Taxonomia de Bloom.

2.- Com?

Cal que sigui el més breu possible i seguint les recomanacions del mètode Richard FEYNMAN que sigui accessible, comprensible i atendible per a la majoria de la ciutadania. Es farà l'informe P@RÍS 2030.

3.- Marc de la investigació amb llicència.- 

És un sistèmic inclusiu en el marc de l' "Action Research" i de la Plataforma de la Pràctica Reflexiva, que fomenta la cultura neurocientífica d'entrenament analògic social amb el repte de la Intel·ligència Natural davant de la Intel·ligència Artificial en el segle XXI.

Psicologia, sociologia, justícia i pedagogia

Concepte 02.- 

Trantscomentalista, TR@NTScomentalista o bé tr@nscomentalista.  

Estil davant el sentit vital. Paradigma de tendències. En el marc de l'apostolat laïcal franciscosinodal lliure (C@LCs), basat en la comunicació i la conversa en apostolat lector corresponsable sinodal. Compromès en l'Evangeli i respectuós i en la defensa dels Drets Humans i en la Igualtat de les persones.

4.- Els principals cinc conceptes estructurants i les seves tres línies d'investigació actual (LiN).

Cinc conceptes estructurants: 

Cooppel. SeNTS o NTS, CRD, RECORD@L, Codi mental F3RR@N

Cada nou concepte i la seva línia d'investigació actual amb número corresponent (LiN X).

Les tres Línies d'Investigació (LiN) en tres pastilles o plats:            

1.- F3R

Aplicació dels factors de la SeNTS observada i codificada,

2.- R@N

La TrantsNeuroMobilització (tasts, ADON@R-SE, M@C, CRD, TR@NTS, RECORD@L, les Ones Cerebrals i els graus GAMES i el codi mental F3RR@N)

3.- Càpsules d'algoritmes i de narratives

Desenvolupar tasts i càpsules Cooppel.

Esquema dels conceptes i de les línies d'investigació (LiN)

1.- Cooppel. Concepte 3. Comprendre, Recordar i Disposar pel sentit cooperatiu. Marca. Denominació del pla de difusió i de la tesi postulant. Tesi en la promoció per aconseguir permisos i protegir el sentit de la causa en el com i per la Pau.

Diferenciació en escriure els conceptes: Les paraules del marc la primera vocal entre consonants s'escriu en minúscula i si hi ha una "a" s'escriu @.

2.- SeNTS. Concepte 4.- Paradigma universal del segle XXI on es prima en les decisions la Sensibilitat en l'entrenament NeuroTransSensorial. El paradigma SeNTS genera tendències al voltant de la IA, actualment els feminismes o de la feminització cultural i social.

LiN 01.- NCIS. Concepte 5.- Aplicacions de la SeNTS en la vida de cada dia. Literatura i filosofia. Art i tecnologia. S'aprèn per mitjà de consultes i converses.

LiN 02.- La Trans Neuro Mobilització (TNM). Concepte 6.- Aplicació com si la ment fos el mòbil més important de la teva vida i que tu mateixa controles. S'aprèn per mitjà de tasts Cooppel. Posta en marxa de Matrix audiovisual Cooppel (M@C) que forma part dels passos del mètode Marcet.

ADON@R-SE. Concepte 7.-  És l' Auto Diagnòstic Observador de les Narratives i dels Algoritmes del Record, menys en la Superació l'Ego i en la supervivència en l'esperit.

3.- La CRD. Concepte 8.- Comprensió i la conservació del Record Disponible. Es crea a partir del Tractament del Record en Aprenentatges de Narratives Sensorineuronals (TR@NS). Concepte 9-13. S'aplica en els factors en la promoció (Qx), en la conversa (C@LCs), en la creació pròpia de la CRD i en la coordinació de les iniciatives solidàries de la causa (CiS). Són a la fi factors constructius.

4.- RECORD@L. Concepte 14. Llenguatge de la lògica del record, que s'inspira en el llenguatge musical i permet codificar les formes, els algoritmes i les narratives mentals segons les Ones Cerebrals i els Graus d'Animació GAMES. Concepte 15. S'usa el pentarecordgrama i el trirecordgrama del llenguatge musical. Aplica el llenguatge matemàtic en la llengua i en la gramàtica i ademés ho aplica la gramàtica en els algoritmes mentals

5.- El codi mental F3RR@N, Concepte 16. és la codificació que permet el RECORD@L a partir de la seva aplicació, anàlisi i avaluació.

LiN 03.- Els tasts i les càpsules Cooppel. Concepte 17 i 18.- Desenvolupar al màxim l'aplicació amb exemples que constitueixen les "càpsules" i amb animació i suport motivacional. 

Desenvolupar situacions amb animació de suport motivacional de converses, de consultes, amb tasts i oratòria.

Elaboració de l'informe Cooppel P@RÍS 2030 (Concepte 19) amb el Fons de Blocs d'Investigació (Cooppel FBI) Concepte 20.



Escriu i et contestem el més aviat possible



Entrades populars