147.- Argumentació TR@NTSCOMENTALISTA de la pràctica Cooppel:


Obert el dia 29 de març a Platja d'Aro i tancat el dia 1 d'abril de 2025 a Tarragona

Paradigma de la SENTSibilitud, abreujat SENTS, fonamentat en la NTS, tendència feminista del consentiment i de la igualtat de les persones.
Argumentació des dels referents psicològics DINAMITA, és una Argumentació Tr@ntscomentalista de la pràctica Cooppel de la comprensió del record reproductiu disponible pel sentit cooperatiu.

El model més complet i especialitzat.- 

1.- QUÈ ENTENEM?.- 
El nou marc conceptual científic del nou paradigma i de els noves tendències:
SENTSibilitud: SENTS, HVV i CoM
1.1.- Argumentació dels aprenentatges, dels coneixements i de les decisions
1.2.- Tr@ntscomentalista: 
         ----Transtcoment+
                          ------------Trans+ t =
A través i més enllà de la transversalitat "t"
En el respondre al "com",  a base de comentaris mentals (comentals) amb l'aprenentatge de la competència transversal de la comprensió del record reproductiu disponible: 
"ALISTA": Aprenentatge de la Lectura (NTS: conscient i preconscient o subconscient) Interpretadora Sensorineuronal Transaccional Analista (o també TransAnalista: TA) basada en l'aplicació transversal de l'Anàlisi Transaccional (AT). L'aprenentatge ALISTA elabora una sèrie de "comentals" que donen intuició o il·lustren aspectes pràctics de la vida.

Interessant l'estratègia de Fer Miralles sobre anàlisi de conflictes per mitjà dels pecats capitats.

- A nivell bàsic i general de la ciutadania:
Persona que anima a compartir comentaris amb l'observació i l'anàlisi mental dignes a recordar i que ajuden a tenir una experiència d'aprenentatge cooperatiu del record reproductiu..
J.M. Ferran escriu comentals en els seus blocs d'investigació narrativa NCiS.

2.- ÚTIL: 
Per a persones de totes les edats que volen millorar la seva capacitat de comprendre i de recordar.
Amb prioritat a menors d'edat.

3.- RECONEGUDA:
Amb les bases científiques referents i exposada en la comunitat científica en congressos de psicologia, sociologia i pedagogia. 
Amb l'informe pedagògic de Martí Teixidó i el  premi del COPEC a Nàdia Nieto sobre els beneficis de la Cooppel a l'institut Martí Franquès de Tarragona, 2023.

Referents:

- Conservació operativa piagetana 
- El processos segons la Teoria de la Intel·ligència del PASS DNCAS.

- Comprensió del Record Reproductiu Disponibles (CRD)

- El dol vital inspirat en el dol de E. Kübler Ross 

- Neurociència i Intel·ligència Artificial.

- Anàlisi Transaccional (AT). 

- Mètode Feynman

- Feuerstein del PEI

https://marcel-lisxaria.blogspot.com/

4.- COM HO FEM?

La pràctica Cooppel consisteix en tres nivells de tasques:

1ª.- (CO).- 

La concentració mental en el Silenci Mental (Cova de Platon filosòfica i espiritual cristiana) i el Silenci Lector (SiL) en el seu trencament, les Ones Cerebrals i la consciència del grau d'ànims, de les emocions i dels impulsors personals. Planificació i Atenció. La neurocredibilitat (Neuroplacebo, COMT 2019). La Teoria de la Intel·ligència del PASS.  Principi VO: Voluntat Organitzatiu de la ment

2n.- (OP).- 

L'opció a les operacions dels processos amb la codificació de les dinàmiques mentals que ens obren als algoritmes i a les narratives. Codificació de l'atenció. Les operacions piagetanes. Els nivells Kolhberg. Principi POL: Posicionament Orientat Lúdicament. 

3r.- (PeL).- 

Aplicació de la codificació en els processos emocionals lògics del llenguatge estratègic del pensament planificador. En totes les àrees del coneixement. Els llenguatges. El musical, la filosofia, la literatura, les arts, el teatre i les matemàtiques. Les Intel·ligències Múltiples (I.M.) Principi RA: Relacions afectives


Tres principis POL+VO+RA


5.- LES TRES EINES I ELS 20 CONCEPTES PROPIS AMB TRES LÍNIES D'INVESTIGACIÓ:

https://dinament.blogspot.com/2025/03/145-diccionari-30-vocabulari-del-marc.html

1.- El codi mental F3RR@N del record comprensió reproductible disponible.

Basat en els principis científics del Record@l o llenguatge lògic del record, de l'Adon@r-se o autodiagnòstic de l'aprenentatge autònom.

2.- Principi pràctic del TR@NTS: tractament del record des dels algoritmes mentals de l'atenció neuro trans sensorial de les narratives.


3.- Els tres nivells d'entrenament estratègic d'empoderament de la pràctica Cooppel:


- CO.- Aprenem a planificar la conscienciació del control de la comprensió per mitjà de la concentració en el silenci (la cova) i la meditació.

F3R: Consciència de l'estat d'ànims, de l'emoció dominant, dels impulsors imperants i de les ones cerebrals.

El pentarecordgrama i el trirecordgrama.  Aplicació del llenguatge musical a la representació gràfica del record i dels tres signes i símbols Pla, Emocional i Lògics (PEL).


- OP: Opcions pràctiques de les operacions dels processos des de l'opinió i l'oratòria productiva.  Observació aplicada PASS

F(S)  V  R(G)   


- PeL: Pràctica emocional - lògica dels processos emocionals lògics del pensament estratègic del llenguatge del record.

--------- T@sts, P@stilles i C@psules Cooppel.

          . T@sts interactius per aprendre  

   .  P@stilles per a resoldre dianes d'aprenentatge.

      . C@psules per a exposar exemples de l'aplicació 





Entrades populars