147.- Argumentació TR@NTSCOMENTALISTA de la pràctica Cooppel:
- Comprensió del Record Reproductiu Disponibles (CRD)
- El dol vital inspirat en el dol de E. Kübler Ross
- Neurociència i Intel·ligència Artificial.
- Anàlisi Transaccional (AT).
- Mètode Feynman
- Feuerstein del PEI
https://marcel-lisxaria.blogspot.com/
4.- COM HO FEM?
La pràctica Cooppel consisteix en tres nivells de tasques:
1ª.- (CO).-
La concentració mental en el Silenci Mental (Cova de Platon filosòfica i espiritual cristiana) i el Silenci Lector (SiL) en el seu trencament, les Ones Cerebrals i la consciència del grau d'ànims, de les emocions i dels impulsors personals. Planificació i Atenció. La neurocredibilitat (Neuroplacebo, COMT 2019). La Teoria de la Intel·ligència del PASS. Principi VO: Voluntat Organitzatiu de la ment
2n.- (OP).-
L'opció a les operacions dels processos amb la codificació de les dinàmiques mentals que ens obren als algoritmes i a les narratives. Codificació de l'atenció. Les operacions piagetanes. Els nivells Kolhberg. Principi POL: Posicionament Orientat Lúdicament.
3r.- (PeL).-
Aplicació de la codificació en els processos emocionals lògics del llenguatge estratègic del pensament planificador. En totes les àrees del coneixement. Els llenguatges. El musical, la filosofia, la literatura, les arts, el teatre i les matemàtiques. Les Intel·ligències Múltiples (I.M.) Principi RA: Relacions afectives
Tres principis POL+VO+RA
5.- LES TRES EINES I ELS 20 CONCEPTES PROPIS AMB TRES LÍNIES D'INVESTIGACIÓ:
https://dinament.blogspot.com/2025/03/145-diccionari-30-vocabulari-del-marc.html
1.- El codi mental F3RR@N del record comprensió reproductible disponible.
Basat en els principis científics del Record@l o llenguatge lògic del record, de l'Adon@r-se o autodiagnòstic de l'aprenentatge autònom.
2.- Principi pràctic del TR@NTS: tractament del record des dels algoritmes mentals de l'atenció neuro trans sensorial de les narratives.
3.- Els tres nivells d'entrenament estratègic d'empoderament de la pràctica Cooppel:
- CO.- Aprenem a planificar la conscienciació del control de la comprensió per mitjà de la concentració en el silenci (la cova) i la meditació.
F3R: Consciència de l'estat d'ànims, de l'emoció dominant, dels impulsors imperants i de les ones cerebrals.
El pentarecordgrama i el trirecordgrama. Aplicació del llenguatge musical a la representació gràfica del record i dels tres signes i símbols Pla, Emocional i Lògics (PEL).
- OP: Opcions pràctiques de les operacions dels processos des de l'opinió i l'oratòria productiva. Observació aplicada PASS
F(S) V R(G)
- PeL: Pràctica emocional - lògica dels processos emocionals lògics del pensament estratègic del llenguatge del record.
--------- T@sts, P@stilles i C@psules Cooppel.
. T@sts interactius per aprendre
. P@stilles per a resoldre dianes d'aprenentatge.
. C@psules per a exposar exemples de l'aplicació