169.- Recollida d'anècdotes, casos, situacions, etc. per a prevenir millor i resoldre si és necessari.-
JUSTÍCIA, SALUT, EDUCACIÓ, CULTURA I SOCIETAT.-
Concepte
A partir de es narratives de les experiències en resoldre qüestions, problemes o conflictes podem aprendre a prevenir o a saber el que hem de fer davant situacions semblants.
Metodologia.-
1.- Identificar i recollir.-
Recollida d'anècdotes, casos, situacions, etc. de la premsa digital o de paper, de notícies o esècialista de temes concrets, així com de la pròpia experiència i vivències.
2.- Compartir.-
Això implica difondre en els grups de whats de drets (jurídic, justícia), edu (educatiu), som (convivència, salut, seguretat,...) i C@LCs (apostolat), etc.
3.- Identificar el mòbil, l'error, l'èxit,.-
Que cal aprendre. Són coneixements sobre el món veïnal, mediació comunitària, educació, justícia, etc.
4.- Aprendre de com hem de prevenir i en el cas que sigui, com actuar amb eficàcia.
Informació, orientació i assessorament. Tenim una xarxa d'advocats consultants voluntaris.
5.- Introduir casos o anècdotes respectant la confidencialitat en les nostres comunicacions en tallers, ponències, conferències o programes de ràdio o altres intervencions públiques com així també en les nostres converses C@LCs (aprenentatge amb lectura comprensible sensible----- Tesis Cooppel.-
7.- Tenim una Xarxa internacional. Cal tenir traductor automàtic a nivell OMS, UNESCO, ACNUR, UNICEF, ONGs altres entitats. També amb hispanoamèrica.
.




